2010. március 27., szombat

2010.03.18.


Miki is bárányhimlős lett, pont akkor mikor már kezdtem elhinni, megússza. De legalább már túl vagyunk rajta egy életre. Sokkal több pöttye volt mint Ádámnak, viszont apróbbak és igazából fel sem fogta, hogy beteg. (igaza volt Spock doktornak) Nem vakarózott, láza sem volt, az első 4 napban a sok pötty miatt ijesztően nézett ki de az 5. naptól varázsütésre javult. Még sok pötty helye látszik, Ádámon is de ennyi. Szerintem igazán simán megúsztuk.

Most Ádám taknyos, a héten már nem is megy oviba. Nem komoly csak ilyen víz szerű izé folyik az orrából és köhög. Tegnap este volt hőemelkedése. Ma már Mikinek is folyik az orra és nyűgös.

Pillanatnyilag a szomszédok miatt készülök világgá menni, legalábbis pár órával ezelőtt nagyon beterveztem. Miki nyűgös, és ma mindenért visít, mint akit épp élve nyúznak. Reggel gyorsan fölraktam az ebédet, majd igyekeztem a kedvükbe járni, de nehéz két tök különböző érdeklődésűt egyszerre lekötni, főleg ha mind a kettő engem akar. Azért egy darabig sikerült, aztán el kellett mennem berántani a levest, 5 perces művelet. Miki úgy döntött segít, a héten egyszer már magára borította az éppen felkészített krumplit (szerencsére még nem volt meleg) , ezért nem engedtem közel a forró tűzhelyhez. Természetesen visítva próbálkozott, Ádám a szoba közepén énekelt. A szomszéd meg veri a falat, munkanap fél 9-kor! Nagyon örülök, sőt irigylem, hogy ilyen sokáig tud aludni (gyerek nincs) de ha a fene fenét eszik akkor sem fogom a gyereknek megengedni az életveszélyes tevékenységeket. Nálunk már egyébként is régóta csak az tilos ami életveszélyes. Voltak gyereknevelős elveim, rendrakásról meg szekrény kirámolásról meg egy csomó másról de menet közben ép elmém megőrzése érdekében ezekről lemondtam. Tíz perc csöndért nem olyan nagy ár két perces szekrény visszarámolás. Azt is tudom, hogy hangosak vagyunk na de már több mint egy éve egymás mellett lakunk, lehetne rutinosabb. Legnagyobb bajom, hogy nem tudom pontosan melyik szomszéd az. Ha gondja van, dugja ide a képét én megajándékozom egy pár füldugóval. Komolyan mondom szívesebben laknék két-három gyerekes családokkal egy házban, a saját gyereklárma frankón elnyomja a szomszédét :-DDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése