2010. március 26., péntek

2009.07.02.


Ma Miki sem akar aludni, már a délelőttit is elbliccelte szerintem, az ebéd utáni helyett meg csak ordított, kihoztam, azóta boldog. Jó lenne lemenni motorozni de megint dörög az ég. Idén nyáron még nem volt nagy választék, hőguta vagy zuhany. Ráadásul azt is ki kell lőni mikor nincsenek kint a szomszédok. Az egyik kissrácnak akkus motorja van de ha meglátja Ádámot a lábbal hajtóssal már szedi is ki alóla, ilyenkor cserélnek. Ádám imádja, engem meg a szívroham kerülget, hogy nehogy pont nálunk menjen tönkre a csudamasina, kicsit beteg hangja van, meg szerintem Ádám súlya is a terhelhetőség felső határa lehet. Igaz a kissrác 1,5-2 éves forma de ránézésre nehezebbnek tűnik mint Ádám. Csak ezért engedem a cserét. Vissza cserénél meg megy a nagy bőgés és hiszti de sajnos ezt máshogy nem lehet megtanulni. Ami viszont nagyon bosszant a harmadik szomszéd fia, ő már 5-6 éves lehet és folyton Ádám seggébe bújik a biciklijével, Csipet akárhogy próbálja kikerülni, nem hagyja. Amíg én küzdök a 2,5 gyerekkel (Miki is ott ül a babakocsiba) a biciklis vandál apja trécsel a másik gyerek anyjával. Tudom antiszociális vagyok de nagyon szeretnék egy saját játszóteret. Ha az apukám nyer a lottón veszek egy nagy telket építünk egy kacsalábon forgó vájogviskót meg egy kisebb vidámparkot a fiúknak, barátok csak szülő nélkül jöhetnek mert akkor tudom, hogy én vagyok értük felelős.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése