2010. március 27., szombat

2010.03.08.



Jövünk haza az oviból, Miki békésen lépked mellettem, egy néni kiabál ki a kerítésen: "Nem fázol picike?" 

- Nyilván nem kerülgeti a hőguta, de jól láthatóan fel van öltözve, a friss levegőbe meg még nem halt bele senki! (oké ezt nem mondtam ki de gondoltam, sőt még cifrábbat is)

Komolyan mondom nem értem mért kell vadidegen embereket megszólítani, értelmetlen kérdésekkel? Kedvencem még mikor meglátják a gyereket mellettem és rögtön elkezdi mondani, hogy az én unokám/dédunokám is pont ilyen csak hosszú, barna, göndör haja van, 18 éves, lány és most érettségizett de különben kiköpött mása az egy éves fiamnak. áááááááááááááááááááá

Az ilyen mondatokat legszívesebben törvényileg tiltanám be! Tudom a néni nyilván egyedül van egész nap, unatkozik, de akkor járjon nyugdíjas klubba, hímzőkörbe, vagy szimplán ücsörögjön a körzeti orvos várójában. Én nem unatkozom, és ha megyek valahova pont elég figyelni a gyerekekre, autókra, szembejövő, csodálkozó, bámészkodókat kikerülni. Nincs kapacitásom vadidegenekkel bájcsevegni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése