2010. március 27., szombat

2009.10.14.


Ádámnak holnap lesz a nyelvműtétje, ma délelőttöt az előzetes vizsgálatra várva töltöttük, eszményi volt! Ici-pici helyen zsúfolódtunk össze, egy cigány családnak borzalmas szaga volt, a másik család egyetlen gyereket öt!!!!!!!!!! felnőtt kísért el! Ismétlem ez még csak az előzetes vizsgálat volt. Mi lesz a műtétkor? Hozza a szomszédságot is??? Mert az, hogy apu anyu eljön az oké (bár szerintem egyszerre egy szülő is elég) de mi a fenének három nagyszülő? A váró fele velük volt tele, ott ücsörögtek, felváltva sóhajtoztak én meg álltam a gyerekkel. Ja a gyerek 5-6 éves volt és egy rutin sérv műtétre várt ami évek óta húzódott kisebb taknyos problémák miatt. Ezt mind akkor tudtam meg amikor egy másik anyukával beszélgettek.

Ezt leszámítva nagyon szeretnék már túlleni a dolgon. Csak fél 10-re kell mennünk de nem reggelizhet, 7-kor ihat egy pohár vizet és a műtétig semmi. Ádám fél 6-kor kel és 6 után már reggelizik. Ha sikerül is valahogy megértetnem vele a reggeli megvonást, az kínzás ha közben Miki meg eszik.

Milyen undok hideg van? Hétfőn akkor esett a legjobban mikor Ádámért mentünk az oviba, tegnap iszonyú szél fújt, hihetetlen! Pénteken még pólóba hintáztunk a játszón és azon gondolkodtam, hogy elég lett volna a rövidnaci.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése