2010. március 27., szombat

2010.03.10.


Ma vettem egy darab tavaszt, kankalin v. primula formájában. Kalandos volt az út hazafelé, kezemben az új kedvencem, a tavasz ígéretével, közben esik a hó! Igyekeztem becsomagolni de féltem megfagy hazáig. Itthon a fiúk megcsodálták, majd apa gondjaira bíztam. Az én közelemben minden fotoszintetizáló lény előbb-utóbb önként kiszárad. Virággondozást ne bízzatok rám :-D De apa gondos kertész, egy egész ládányi korall virág élte túl a telet és lesz idén nyáron is az erkélyünk éke. Valentin napra egy gyönyörű, piros törperózsát kaptam. Ha elolvad a hó, kiköltözik az erkélyre a kankalinnal együtt. Már nagyon régóta szerettem volna ezt a kedves, tavaszi virágot. Olyan szép együtt az a sok szín egy ládában az árusoknál, de nekem legjobban az igazival majdnem megegyező világos sárga tetszik. És most már nekem is van :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése