2010. március 26., péntek

2009.06.08.


Miki szerencsére régóta átalussza az éjszakát, a pici nyafogások és nyöszörgések is elmúltak. Cserébe korán kel. Ma 5-kor nyüszögött és hiába reménykedtem nem aludt vissza csak reggeli után. Közben persze Ádám is felébredt.

Két napja megint szárazon ébredt. Elhatároztam, hogy hajnalban felébresztem, általában 4 és 5 között felébredek. Tegnap előtt elaludtam, Ádám jött át fél 5 körül nyakig pisis pizsibe. Tegnap felébredtem, átosontam ráültettem a bilire de semmi, fölhúzta az alsóját és visszafeküdt. Nem akartam jobban fölébreszteni és Mikit sem, hagytam. Egy órával később szárazon kelt. Ma is fölébresztettem de Miki épp akkor kezdett torkaszakadtából reggeliért ordítani, így se pisi se visszaalvás nem volt, de lagalább száraz maradt a gyerek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése