2010. március 27., szombat

2009.10.26.


El kell dicskednem: Ádám az oviban WC-be pisilt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sőt egyszer állva! Itthon nem ösztönzöm az állást kicsi a fürdőnk, a mosógép közel van, takarítani meg nekem kell. Szóval a pasik ülnek és kész.

Holnap nem is viszek bilit és remélem most már minden rendben lesz ezen a téren.

Anyósom elkészült a babaerszényemmel!  A babakocsitól  idegbajt kapok! Az egy dolog, hogy a rossz járda miatt kirázom a gyerek lelkét, de át kell vergődnöm magam magas járdaszegélyeken, beláthatatlan autókijárókon, csak akkor tudok körülnézni ha már a kocsit a veszélyzónába toltam, közben Ádám is a kocsin csimpaszkodik vagy ugrál körülöttem. Esküszöm nem is fizikailag fárasztó két gyerekkel közlekedni hanem a folytonos készenlét, a veszélyforrást figyelni, mikor szorul be a szétfagyott járda repedésébe a babakocsi kereke, hogy kerülöm ki a járdára parkoló autót (hogy kapna defektet!!!), Ádám ne bóklásszon el mellőlem, a szembejövőt kikerülni mert ő nem tenné... ááááááááááá

Ma Maxipocak volt az ügyeletes kakas, már fél 5 előtt kukorékolt, eddig sikerült az ágyában tartani, most már reggelizik. Csipet durmol, én is durmolnék de nekem nincs rá engedélyem.

Energiamegtakarítás: megy mostanság több reklám is, hogy kapcsoljuk le a villanyt, csukjuk be a hűtőt, zárjuk el a csapot, ha nincs otthon senki kapcsoljuk ki a tévét és hasonlók. Nekem ezeket megtanította az anyukám (gondolom nektek is)! Minek ezt külön reklámozni??? Most én tanítom a fiúknak mert a számlákon érzem milyen igaza volt anyunak.

 

Óraátállításról meg valóban energiatakarékos volt amikor kitalálták de ma mikor non-stop mennek a számítógépek, légkondícionállók (nem építünk ablakot a plázákra minek az  ), gyárak, rengeteg helyen nappal is ég a villany akkor az az egy óra igazán tök mindegy. Sok éve egy statisztika szerint évi 3.000ft-ot spórultunk vele. Én ettől nem leszek gazdagabb akkor sem ha nálunk négy személyre ez évi 12.000ft-ot jelent. Ne értsetek félre ez nem kevés pénz (3 havi pelenka ára) de nekem megérné, hogy nem kell évente két hétig hajnalba kelni és mivel kint tök sötét van égetni a villanyt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése