2010. március 27., szombat

2009.11.25.


Ma végre eljutottam a korai fejlesztőbe, elmondtam, hogy Ádám nem beszél, pontosabban beszél, egész nap fecseg, főleg mióta ovis csak épp alig érthető. Kitöltöttem a jelentkezési lapot, majd tanácskoznak és értesítenek, Ádám nem volt velem remélem kíváncsiak lesznek rá és visszahívnak. Igazából 5 éves kor alatt beszédfejlesztéssel nem foglalkoznak utána pedig csak a logopédushoz lehet menni. Várunk. Asssszem ennél többet már nem tehetek. De egy kisebb vagyonért biztos találok szakembert csak úgy érzem azért nem ekkora a baj. Lényegében pár olyan tanácsra lenne szükségem amivel itthon tudok neki segíteni.

Szoktam nézni a Minimaxon a Horslandet (ez az egyik kedvencem) és akkor mindig nagyon szeretnék lovagolni. Aztán eszembe jut pár "apró" akadály, a ló magas és nekem a bizonytalan magaslatokon (létra) tériszonyom van, azonkívül minden állattól félek ami a macskánál nagyobb és a ló pirinyóval nagyobb Leónál. Azt már csak zárójelben teszem hozzá, hogy fogalmam sincs mikor tudnék elmenni gyerekek nélkül. Be kéne szereznem egy elveszettnek hitt gazdag nagybácsit aki épp nem tudja hova tenni a rengeteg pénzét. Akkor fogadnék egy bébiszittert aki szórakoztatja a fiúkat amíg én lovagolok, és mellesleg a lovaglóleckét is fizeti :-DDD Na ébresztő, vissza a földre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése