2010. március 26., péntek

2009.08.30.




Tegnap értünk haza. Nagyon elfáradtam, eddig pihentem ha csak a fiúk hagytak.

Szóval két autóval mentünk, a bartánőm anyósáéktól elkérték az autót én mentem a barátnőmmel és a fiúkkal a férje pedig hozta a lányokat utána hazament. Egészen pontosan Keszthely mellett Gyenesdiáson voltunk egy nyaralóban. Nagyon szuper volt a szállás, két szoba nappali, konyha, fürdő, gyönyörű tiszta, ápolt kert. Mivel egy csapat gyerekkel mentünk kaptunk homokozót is, volt felfújható medence. A partra csak autóval tudtunk bemenni, ez úgy nézett ki, hogy három gyerekülés hátra bepasszíroz, bele három gyerek, Miki meg láthatatlanná vált elöl az ölemben. Rettenetesen féltem, hogy kiszúr egy rendőr pedig csak kis bekötő utakon közlekedtünk. Sajnos muszáj volt kockázatni mert 2 km-es gyaloglás ennyi kicsivel egy napig tartott volna. (Edit gyerekei 2,5 és 1 évesek, valamint szeptember végére várja a harmadikat.) De nem volt semmi gáz, Miki néha unta a dolgot és szeretett volna sebességet váltani, meg hasonlókat. Ezért az összes program a strand volt de igazából ennyi kicsi gyerekkel nem vágytam másra, sőt akkor is boldog lettem volna ha egész héten csak a nyaralóban vagyunk. Nekünk nincs kertünk, így a fiúknak ez is nagy boldogság volt. A strand program nagyon húzós volt egyedül figyelni két felé, ráadásul nekem szokatlanul nagy területen. Ádámnak nagyon tetszett minden de figyelnem kellett ne menjen túl mélyre, ne szaladjon el messzire. Miki főleg a karomban érezte jól magát, ha sikerült letenni a törölközőre (fél marék keksz társaságában) akkor picit el volt én meg folyamatosan figyeltem, hogy Ádámot mikor kell kimenteni a vízből vagy megmenteni tőle más gyerek játékát, meg Mikit nehogy felkapja valaki. Mikit annyit cipeltem az elmúlt héten, hogy ha kell bárkit kiütök balkézzel (is).

Azért minden nehézség ellenére jól éreztem magam és örülök, hogy elmentem, jó volt kicsit máshol csinálni a napi rutint. Azért ha most indulnánk Mikit itthon hagynám neki ez így kicsit sok volt és hirtelen. A vízbe nem is tudtam bevinni, de a vége felé a homokot már élvezte.

A strand tiszta volt és nagyon profi! Reggel befizettünk hazafelé kértünk pecsétet és délután vissza tudtunk menni. Tele volt olyan csuda játékokkal amit még sosem láttam. A Balaton szebb mint emlékeimben, nekem új élmény volt a látvány a partról. Eddig mindig a déli parton nyaraltam és ott ugye látszik a Badacsony vagy Tihany esetleg mindkettő. Na Keszthelyen ilyen nincs. Viszont láttam nagyon érdekes hajókat.

Sajnos egy ismerős kisfiútól a barátnőm lánya benyalt egy takonykórt azt sikeresen mi is elkaptuk. Ádám már jól van csak taknyos, Mikinek még ma is láza volt és nagyon ronda trutyi jön az orrából. Lehet holnap elviszem a dokinénihez, reggel meglátom hogy ébred.

Most hirtelen ennyi jut eszembe assszem ez is jó zagyvás lett de még nagyon friss az élmény. Készítettem pár képet a telefonommal sajnos nem lettek valami jók, nehéz egy majd' kilenc kilós nyúlkálós csomaggal fotózni vagy úgy, hogy közben fél szemmel Ádámot figyelem de legalább van.:-)))

Apa azt mondta egy darabig élvezte a nyugit itthon aztán nagyon unatkozott. Ez látszott is, a lakást még a parketta alatt is felsikálta, félig kész az előszobaszekrényünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése