2010. március 26., péntek

2009.06.24.


Ádám tegnap lázas volt aludt egyet délelőtt, egyet ebéd után délután már 38 fölöttit mértem akkor kapott egy adag Nurofent toporzékolt a repetáért aztán este már normál hőt mértem. Éjjel átjött, mellém bújt, akkor is meleg volt de nem tűnt veszélyesnek így hagytam aludni, kicsit később lement magától, akkor visszavittem a helyére. Reggel 38-al ébredt fél óra múlva már megint nem volt semmi baja és azóta is láztalan. Kíváncsi vagyok mi lesz ebből, már produkált ilyet és 3 nap múlva minden hókusz-pókusz nélkül elmúlt. Mindenesetre figyelem a gyereket, mama szeretné pénteken elvinni remélem nem lesz addig semmi.

Két hete volt ott utoljára akkor mamával fölmentek a Mecsekre és nagyon jól érezte magát. Napokkal később is mesélte a kisvonatot meg a buszozást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése