2010. március 26., péntek

2009.09.16.


Tegnap megint bepisilt és továbbra sem akarja használni a WC-t bár állítólag már ráült. A fiatalabb óvónő (őt nagyon szeretem) bekérte a bilit. Ma vittük és semmi baj nem volt, még kakilt is! Az idősebb óvónő nem örült a dolognak asssszem nem leszek a szíve csücske de az nekem nem pálya, hogy hagyjuk a gyereket bepisilni míg rá nem ül a WC-re. Mégsem közlekedhetek minden nap egy szekrényre való ruhával.

Ez az óvónő ma megjegyezte, hogy egyszer kifújta a gyerek orrát. Könyörgöm ezért van ott, nehogy már itthon kelljen tartanom napi egy orrfújás miatt.

Pénteken kirándulni megy az óvoda anyósomék falujába, befizettem Ádámot is de közben meggondoltam magam és lemondom. Ez a pisi ügy nagyon megnehezíti a dolgot és fogalmam sincs hány tartalék ruhát csomagoljak, mi van ha pont a buszon történik baleset. Szülő nem mehet, anyósomnál sem hajlandó pisilni, szóval mindenkinek jobb lesz ha marad.

Miki rendíthetetlenül gyakorol és egyre nagyobb távokat tesz meg kapaszkodás nélkül. Ma ellógtam itthonról és beszabadultam egy cipőboltba, néztem Mikinek cipőt, Ádámnak bakancsot, meg magamnak csizmát. Nagyon szépeket láttam. Meg van egy cipő, amit tavasz óta nézegetek, magas sarka ellenére kényelmes is de ZÖLD a zöld nem az én színem. Főleg nem cipőbe (kék táskám van). Ja és 6.000ft. Azért mindig megnézem de tavasz óta sem az ára sem a színe nem változik hüp-hüp-hüp.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése