2010. március 30., kedd

2010.03.30.

Tegnap délután szerettem volna beszedni az erkélyen száradó ruhát. Gondoltam uzsonna előtt gyorsan megcsináljuk, Miki addig ellesz az erkélyen, élvezi, hogy végre nincs hideg, kint lehet. Minden a terv szerint indult, sőt pár kör szemle után hozott egy marék zoknit a kezembe nyomta:

- Teté. (tessék)

- Köszönöm Miki. - azzal megtapsolta magát és szaladt egy újabb adagért.

Ez jó játék volt kerek 30 másodpercig. Akkor felfedezte a széket és rögtön föl is pattant rá, így egészen közelről csodálhatta a virágokat.

- Emiiiiiiiiii?

- Virág.

- Vijáááá??? Vijá, vijá, vijááá!!!

- Miki csak nézegesd őket, oké a kavicsot tapogathatod, mondom tapogathatod, tedd vissza mert apa hátraköti a sarkunkat.

Elpakoltam a virágládát, engesztelésül hoztam neki a hétvégi kavics gyűjteményből (de jó, hogy ilyen sokat szedtünk) meg kapott virág alátétet és ismét kerek 30 másodpercig remekül szórakozott. Én a ruhaleszedés feléig sem értem. Lekéretőzött a székről és ismét szedegette a ruhákat, majd egy hirtelen fordulattal magára rántotta a kankalinomat. Az első ijedség után már épp készült az áldozatra vetni magát, mikor odaértem. Összeszedtem a gyereket, hálából vad hisztibe kezdett, bekötöztem az etetőszékbe, kiengeszteltem egy szelet lekváros kenyérrel és spuri hibaelhárítani. Behoztam a maradék ruhát, közben elfogyott a kenyér, érdekes lekvárosan még a héja is jó! Szerencsére a mamák ellátnak minket házi lekvárokkal :-) Kért még egy szeletet, addig bepakoltam a ruhákat a helyére. Az utolsó szelet kenyérnél már nem volt igazán éhes azzal főleg magát és az etetőszéket kente össze, a látványt a fantáziádra bízom :-D

Nem sokkal később Ádám is hazaért az oviból, játszottunk a szivacs szőnyeggel. Csipet most kezdi igazán értékelni a kirakós részét, Miki imádja szétszedni, cincálni, széthordani a lakásba. Ádám nekiállt összerakni az egyik autót. Majd kétségbe esett, hogy hiányzik az egyik kerék, évek óta nincs meg. Már épp hozzákezdett volna a 27. hisztihez mikor mentő ötletként megkértem nézzen át a lyukon. Egy hiszti elmaradt. Hurrá! Kicsit később jól összevesztek máson.

Ádám reggel 6-kor, mellém bújt, rögtön el is aludt. Miki ma csak fél 7-kor kelt de 7-ig még békés morgással próbálta magát visszaaltatni. Ő már javában reggelizett, mikor Ádám még mindig durmolt, negyed 8-kor úgy kellett felébreszteni. Talán még nem is volt ilyen. Meg is bántam mert miután kinyitotta a szemét az első 20 percben folyamatosan nyivákolt valamin. A Miki volt az egyetlen érthető szó pedig szerencsétlen megvádolt csak ült a helyén és reggelizett, jóformán rá se nézett a bátyjára. Hiába próbálkoztam nem sikerült kiderítenem mi a baj. Aztán lecsúszott a reggeli, elmentünk fogat mosni és elkezdődött a nap ahogy mindig.

2 megjegyzés:

  1. Ez a szivacs-szőnyeg mekkora egy találmány!!! Meglátod, Miki előbb megtanulja majd kirakni, mint Ádám!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is :-) csak közben villám sebességgel amortizálják is. Egyre több a felismerhetetlenné rágott/tépett darab.

    VálaszTörlés