2010. március 27., szombat

2010.02.06.



Ádám ovis tortája eddigi életem fő műve lett, reggel összepakoltam a fiúkat, nagy boci szemekkel megkértem a dadus nénit és vigyázott Mikire amíg hazaugrottam a tortáért. Miki olyan jól érezte magát, hogy haza se akart jönni. Ennek részben örültem mert az a terv, hogy ha betölti a 2,5, jövő januárba akkor ő is ebbe csoportba fog járni. Még van egy marék HA de talán sikerül.

Miki a hörcsög:

Mikor anyósom jött szülinapozni, pogit sütöttem, annak mindig sikere van. Miki folyamatosan a tálhoz mászkált és kettővel eltűnt. Kezdett gyanús lenni, végig követtem az útját, pogácsa beszerez, elrohan, közben kicsit megrág, az erkély ajtó sarkába a függöny mögé elrejt, irány a következő adag. Nagyon tiltakozott mikor elszedtük a 6-8 alig használt pogiját de képes lett volna begyűjteni az egész tállal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése