2010. március 26., péntek

2009.10.08.



Bent voltam a városba ügyintézni, mindössze három buszmegálló a táv ezért nem vettem buszjegyet. Megbántam. A közlekedés babakocsival igazi rémálom, a járda töredezett és keskeny, a vasúti felüljárón van kerekesszékes lift de a hívó egyik felét ellopták, feltételezem így nem is működik. Szóval hintóval a hónom alatt fölballagtam, majd a másik oldalon le.

Az ovi felé is dolgoznak az út és a járda le van zárva, forgalom beterelve a házak közé. A járdák nagyjából 10 ncm-es darabokból állnak 5-20 m-ként esővízelvező, ami vagy szétfagyott vagy nem, vagy beleszorul a kerék vagy nem. Az út valamivel jobb de ott ugye egy autópályányi autó száguldozik (nyaralóövezetes tábla ellenére) és ma még kétszer kell arra mennem 

Hazaérve még mindig az erkély szétverésén dolgoznak de legalább Maxipocak elbűvölten ücsörög az erkély ajtó előtt és felügyeli a munkát. Leó rettegve figyeli az eseményeket a gyerekszoba küszöbén kucorogva. Szegény, el sem tudom képzelni milyen sokkot kapott mikor felállították az állványt és még nem voltunk itthon.

Na most jót nyafogtam, de ha ezt nem most nem vethetem monitorra, belém szorul.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése