2010. december 29., szerda

2010.12.29.

Kedves baktériumok, vírusok és egyéb kórokozók!

Köszönjük Ádám szervezetében tett eddigi tevékenységüket a továbbiakban áldozatos munkájukra nem tartunk igényt. Próbáljanak szerencsét, tőlünk jóóóóó távol.

Szabó család

Akkor a legfontosabb Ádám reggel is 38 fölötti lázzal ébredt és egész délelőtt kókadt volt, délután meglátogattuk a dokinénit (ő jól van :-)). Hörghurut és talán kezdődő tüdőgyulladás, ha szerencsénk van ezt még megúszhatjuk. Pénteken kell visszamenni. Kaptunk antibiotikumot és egy másik löttyöt a tüdejére. Szokás szerint nem vagyok oda az antibiotikumtól, kikeverni is utálom, mért nekem kell? Kifizetek érte egy csomó pénzt és akkor még kutyulgassak is? Mi vagyok én, segéd patikus? Na mindegy, sőt már minden mindegy csak valami hasson és keveredjünk ki végre ezekből a nyavajákból. Ádám még életében összesen nem volt ennyit beteg mint az elmúlt két hónapban. Már nagyon unom.

Volt ma aranyköpés is. Ádám nézi a hasam:
- Tehó megugot? (megrugott)
- Nem, most alszik.
- Megnéhetem? - a hasamra teszi a fülét. Hudini fordult egyet, ez nagyon tetszett Ádámnak. Erre Miki is odajött, ő is hallgatózik.
- Feébet? (felébredt)
- Nem, elaludt. - Miki nézi a hasát:
- Neke is feébet.
- Neke ne mozo. - mondja Ádám bánatosan a hasát bámulva.
- Miki is csak viccel. - megnyugodott.

Ma Leó volt a soros és a reggeli zuzu futtatásban aktívan részt vett. Egy kamerával élethűbben meg lehetne mutatni de majd használjátok a fantáziátokat :-D

Melyiket fogjam meg?
Zuzu nem hagyja magát :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése