2010. december 18., szombat

2010.12.18./2.

A délutáni szánkózás miatt kitaláljátok ki volt a legjobban besózva? Igen, a nagykorú "gyerekem". Főleg mikor egyértelmű lett, hogy csoda híján Miki ma kihagyja a szundit. Apa jött-ment téblábolt, Ádámmal szorosan a nyomában. Megkönyörültem rajtuk, Mikit a következő szerelésben találtam a szobába: a bodyjára felhúzta Ádám alsóját, egy rövidnadrágot és egy nyári trikót. Majd mikor megszimatolta, hogy kijuthat a lakásból ebben az öltözetben tervezte. Szerencsére nem volt nehéz meggyőzni egy praktikusabb szerelésről, közben Ádám is felöltözött. Nekem pedig jutott kb fél óra magány, pont elég volt arra, hogy a tiszta babaruhákat bemenekítsem a szekrénybe. Jövő héten még ki kell vasalnom és kiválasztani egy kék és egy rózsaszín hazajövős öltözetet, ha itt az idő majd apa a megfelelő színű kupacot behozza. :-)
Először egy didergő Miki ért haza, gyorsan lekapkodtam róla a ruhát, melengettem a vizes kesztyűben megfagyott mancsokat. Édesem, közben állt, majd' megfagyott. Kérdezem:
- Jól érezted magad?
- Nem. - görbülő száj, sírós hang. - Apájoz, apájoz. - vissza akart menni.
Nem sokkal később Ádám is megérkezett, szintén dideregve, átázott kesztyűvel. Megismételtem a felmelegítő hadműveletet, már Mikivel kiegészítve, majd kis csapatom megörvendeztettem a télapó csomagok utolsó túlélőjével, néhány kocka csoki belülről is jól felmelegítette a pihéseket. Azt Ádám sem árulta el, hogy érezte magát de szerencsére apa vitt fényképezőgépet.

Szerintem jól szórakoztak.

Csoda, hogy átázott a kesztyű?

Apa délután teát főzött és a kifacsart citromot kiosztotta. Sajnos az első fintort nem sikerült elkapni de Miki kitartó volt és nem adta fel, többször is próbálkozott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése