2010. december 25., szombat

2010.12.25.

2. nap

Hajnalban fél 3-kor arra ébredtem, hogy NEM KEMÉNY A HASAM! Az esőnek mérsékelten a hidegfrontnak annál jobban örültem. Ezzel sikeresen felpörgettem magam és nem bírtam visszaaludni. Ha már ébren voltam elkezdtem végig gondolni mit is kell ma megcsinálnom a vendégek érkezése előtt. Bevallom hirtelen rengetegnek tűnt, nehogy valami elmaradjon papírt ragadtam és listát írtam. Aztán fél 6-kor megreggeliztem, utána aludtam még egy órát. A fiúk negyed 8-kor keltek, Miki csörtetet be a hálóba, sürgősen meg akarta mutatni a karácsonyfát. Utána reggeli, a fiúknak szabadfoglalkozás, nekiláttam az ebédnek, apa pedig hősiesen krumplit pucolt. Menet közben derült ki, hogy nem is olyan sok a munka mint eredetileg gondoltam, fél 10-re a lényeggel kész is voltam. Az ebéd finom lett, még maradt a következő napokra is. :-) Mikor a vendégek elmentek, én aludni mentem apa julissal karöltve elmosogatott, "csak" két kört ment a lány. Egy fél adag maradt de azt majd holnap.:-D

Mai aranyköpések:

Miki:
- Éuka hota kamion. - Jézuska hozta a kamiont.

Ádám:
- Fogok kapi fefáji ego (kapni Ferrari Lego).
- Mikor fogsz kapni? Ezt mikor álmodtad?
- Nem tudo. - hozzá egy tanácstalan vállrándítás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése