2010. december 4., szombat

2010.12.04./2.

Nem és nem, Ádám nem hajlandó bevenni a gyógyszert. Délután próbálkoztunk még a brokkolikrém levessel most bögréből de a közelébe sem ment, apa belerakta teába, pont úgy nézett ki mint amibe belehánytak, vajon mért nem akarta meginni? Volt zsarolás, nem hatotta meg, belekevertem a krumplifőzelékbe, meg se nyalta. Utolsó próbaként megpróbáltam félálomban a Nurofen adagolóval a szájába lőni, még így is fintorgott ahogy az első csepp elérte a nyelvét és elfordult. Assssszem itt feladtam végleg. Lesz ami lesz ezt a gyógyszer a gyerek nem eszi meg. És tudjátok mit, elolvastam az összetételét: kisebb része hatóanyag a többi aszpartám!!!! szacharóz és még néhány borzalmas nevű dolog. Minden valószínűség szerint a mi házunkba most először és utoljára tette be a lábát Zinnat. Ha legközelebb mindenképp muszáj antibiotikumot adni a gyereknek tuti valami mást kérek.

1 megjegyzés:

  1. :)
    Én ott tartok, hogy Miri most már se a vasat, se a narancs ízű multivitamin szirupot nem hajlandó meginni. Én is benyomtam a szájába Nurofenes adagolóval is, de kiköpte (a nadrágján, a nadrágomon és a szőnyegen landolt...). Most Süszler sókkal tömöm. Azt imádja.

    VálaszTörlés