2010. december 20., hétfő

2010.12.20.

Ma egy sikerrel indult a nap. Ádám már régóta kísérletezik a sál megkötésével a tekerés nagyon megy, ma először sikerült az áthurkolás is. Olyan büszke volt magára :-)
A bolt előtt sikerült belebotlanom egy megmondó emberbe. Épp igyekeztem egy kocsit kiszabadítani, fél szem Ádámon, fél kézzel Mikit fogtam.
- Folyik a kicsi orra. - és nekem iszonyú hálásnak kellett volna lennem a figyelmeztetés miatt. De nem voltam. Két napja szinte mindig folyik a gyerek orra, pont nem volt egy szabad kezem sem, amúgy sem hiszem, hogy a bolt bejárata a megfelelő hely az orrfújásra. Tehát bementünk, félreálltunk, Miki beült a kocsiba és kifújtuk az orrát. Mért éreznek emberek visszatarthatatlan késztetést idegeneknek osztani az észt?
Csak közepes vastagságú és utcai ruhát adtam rájuk, nem mentünk messzi így kiadtam, hogy senki nem gázol bele a hóba, mert dolgunk van és nem akarom, hogy átázzon a ruhájuk. Többé kevésbé sikerült az akció már hazafelé tartottunk, épp megdicsértem őket, mikor Ádám a ház előtt belefeküdt egy hókupacba térdig. :-(

Itthon Ádám megkérdezte megvan-e még a tesója. Már régen kérdezte. Megmutattam a hasam, ennek örült és elmondta, hogy ha meg lesz a tesó ő fogja ringatni és énekelt is hozzá:
- Tente-tente ...
Miki a beszélgetés alatt végig buzgón bólogatott. Talán mégsem lesz akkora probléma a féltékenység.

Egyéb hírek. Csak úgy éldegélek, napról napra, ücsörgök egy időzített bombán. Minden reggel jól eső megnyugvással ébredek:
" huh ma éjjel sem szültünk"
A héten már tényleg bepakolom a szülős bőröndöm. Mellék állásban aggódom a szerdai NST miatt. Nagyon szeretném ha jó eredményt mutatna, én itthon és egyben szeretnék karácsonyozni. Szerdán még ajándékot kell csomagolnom, csütörtökön kezdem készíteni a sütiket, pénteken az esti vacsorára készülök, ajándékozás, szombaton vendéget várok, vasárnap pedig a mamámhoz megyünk. Ezen a héten akárhogy is nézem nem érek rá szülni. Azt meg csak zárójelben jegyzem meg, hogy hihetetlen kiszúrás karácsony közelében születni. Édes Hudinim, ugye egyetértünk?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése