2010. december 9., csütörtök

2010.12.09.

Tegnap elfelejtettem eldicsekedni: a fiaim 5 egész percig színeztek (a színes ceruzákat kb rendeltetés szerűen húzkodták a papíron) és csak ezután jött a ceruza hegyének kitördelése. Nálunk ez abszolut rekord, kis öröm is öröm :-)

Mindig megfogadom, hogy nem foglalkozom a szomszédokkal de alapvetően ez nehéz ügy. Tegnap a fiúk a szőnyegen körbe-körbe autóztak. Oké nem 3 centi vastag perzsánk van csak egy sima szőnyeg de munkanap reggel nyolckor mért ne játszhatnának? Élő gyerek ennél csöndesebb már tényleg nem tud lenni. Kedves szomszéd ököllel verte a falat. Ma reggel szintén 8-kor, próbálkoztam felrakni az ebédet a két gyerek fel-alá rohangált a nappaliban, pedig igazán minden tőlem telhetőt megtettem, hogy valami csendesebb dologgal foglalják el magukat. Ma tényleg hangosak voltak, a szomszéd vagy feladta, vagy nem volt itthon nem tudom de ma nem verte a falat. Ki érti ezt?

Ádám hasmenését tegnap gyógyultnak nyilvánítottam, ma reggel nagyon örült a szalámis kenyérnek. Ebédre a krumplira kapott egy kis szaftot is. Délután Miki produkált hasmenést. Kiosztottam egy csokimikulást. Kicsit később Ádám ismét igen puhát kakilt. Most legalább egyszerre diétázhatnak, az elmúlt napokban olyan nehéz volt folyton magyarázgatni mért nem ehet tésztát, Mikire figyelni ne falja föl Ádám kekszét. Vacsorára úgy örültek a főtt krumplinak mintha valami mennyei mannát raktam volna eléjük. Nem is tudom mikor ettek ennyit vacsorára utoljára!

Reggel még azt terveztem, gyorsan földobom az ebédet és ha kész lemegyünk a játszóra. Mire ehhez a ponthoz értünk elkezdett esni az eső. Majd egyre durvult, majd elfújta a szépséges karácsonyi díszemet a párkányról, még épp időben szedtem be. Délután pedig havazott is, a pihések ennek örültek a legjobban. Ádám szánkózni akart menni.

Diétáról jut eszembe, a tegnapi UH szerint Hudini kicsi. Ma úgy döntöttem lazítok a diétámon, eszek. Nem ész nélkül de a liszt figyelésével teljesen felhagyok és ma ettem egy kicsit a fiúk csokimikulásából is. Hetek óta nem ettem csokit, már el is felejtettem milyen finom :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése