2010. december 15., szerda

2010.12.15.

Tegnap főleg a hétfői mézes gyártást igyekeztem kipihenni, a derekamnak nem igazán tetszett a program. Reggel olyan "fürgén pattantam" ki az ágyból, mint a nagymamám, nem elnézést még ő is gyorsabb volt nálam. Aztán ahogy elkezdtem a napi rutint, egyre jobb lett, délutánra pedig szinte tökéletes. Este kidíszítettem a sütiket, éjjel szépen megszáradt és már dobozban várja a karácsonyt.

Ma a Klinikán NST-vel kezdtem. Tízre kaptam időt, elértem az eggyel korábbi buszt, ott is hamarabb tudtak fogadni, így tízre már kész is voltam. Jelentem Hudini remekül érzi magát odabent, olyan szép eredményt produkáltunk UH-ra nem is volt szükség. Ismét szabadlábon távozhattam a kórházból, következő NST jövő héten szerdán.
Itthon kis pihi és irány a védőnő, megbeszéltünk mindent, legközelebb már csak babázni jön. Lelkemre kötötte, hogy jövő héten mérjem meg a vérnyomásom valahol. Hazafelé beszereztem a szoptatós teámat.
Irány az oviba Ádámért, mentünk az orvoshoz visszarendelésre. Mi kaptuk az utolsó időpontot, így meglepetésként ért a teli váró. Ádám tüdeje teljesen tiszta, viszont a változatosság kedvéért megint folyik az orra és köhög. Nem fertőz, nem lázas, oviba mehet gyakori orrfújás, orrcsöpp, köptető. Jó lenne ezt a pár napot már kihúzni az oviban, készülnek a karácsonyi műsorra, ma kaptuk meg a hivatalos meghívót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése