2010. október 1., péntek

2010.10.01.

Tegnap felfedeztem, hogy a cső lyukas :-D Gulyást főztem de csak olyan kis hamisat mert nálunk pulykahússal jobban megy. Mivel így nem kell olyan sokáig főzni a hagyma kis kockákban úszkál a leves tetején. De tegnap nem úszkált mert az elkészült pörkölt alapot leturmixoltam. Az eredmény nagyon tetszett, lehet máskor is így csinálom. Reméltem így a hagyma nem fog fölfújni de ez csak remény maradt, estére az egész pocakom fölcsúszott a torkomba :-(((

A leveshez délután almás pitét sütöttem, Ádám nagyon lelkesen jött segített kinyomkodni az almát, majd a saját készítésű almalét is boldogan itták.

A ma reggel egy kisebb krimivel indult. A fürdőben voltam mikor a kis csapat kijött a szobából, megszálltak csendes magányomban, majd a nappali irányába el. Épp kezet mostam mikor egy autó csattant a padlón és rögtön utána Miki visít. Egy Ferrari kerekét rágta mikor utoljára láttam, gondoltam azon vesztek össze vagy leejtette. Befejeztem a kézmosást kilépek és Miki vérző szájjal jön felém.

- Mi történt? - kérdezem Ádámot a választ nem értettem és igazából a sebesült gyors ellátása jobban érdekelt. Mikit lemostam, befújtam Firsttel, közben kicsit megnyugodott. Felmértem a sebesülést, a száját lyukasztotta ki, nálunk ez havonta minimum egyszer megtörténik, szóval semmi komoly. Ismét elővettem a szemtanút, már igazán tudtam rá is figyelni, sokkal okosabb most sem lettem a történettől. Szemrevételeztem a helyszínt, a nappali padlóján egy csepp vér meg a szőnyegen is egy. Amíg ezt feltakarítottam, Ádám lemosta a falról Miki véres ujjainak nyomát meg letörölte amit a WC-re csöpögtettünk. Ezért jól megdicsértem. Közben zseniális nyomozó technikával összeraktam az eseményeket: Miki szájában a Ferrarival elesett, gondolom szokás szerint teljes testhosszában elterült a padlón de nem tette ki a kezét (mert benne volt a Ferrari) és így az autóra érkezett. Az autó és a fogai közé szorult a szája kész is a borzalmas látványt nyújtó, ám szerencsére nem komoly sérülés. Helyszínelésből piros pont :-)

Kicsit később, öltöztetem Mikit, Ádám jön mutogatja a hasát:

- Kijó a hasa, láto milye na. (kilóg a hasam, látod milyen nagy)

- Az enyém is kilóg. - mutatom neki, nem nyűgöztem le.

- Ádám versenyezzünk, kinek van nagyobb hasa. - megint lesimítom a pólóm.

- Neke(m)! - jelenti ki teljes magabiztossággal. Nem feszegettem tovább a dolgot :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése