2010. október 3., vasárnap

2010.10.03.

Képzeljétek ma csodálatos dolog történt! Délelőtt apa összeszedte a pihéseket és elvonultak a játszótérre én pedig EGYEDÜL maradtam egy szűk órára. Juj de szuper volt! Nehogy unatkozzak elraktam a tiszta ruhát, fölporszívóztam, Ádám ovis pulóvereire végre fölvasaltam a helikoptert. Mire végeztem és ott tartottam, hogy picit leülök, vége lett a szabadságomnak. De olyan jó volt, hogy minden ruhát elég volt csak egyszer összehajtogatni, senki nem követelőzőtt a porszívóért és a vasaló elhelyezésére se kellett külön odafigyelnem. Ténykedésem közben élveztem volna a csöndet de a fölöttünk lakó épp itthon volt és minden lépését hallottam. Kivételesen repesve vártam csendmániás szomszédaimat, mert úgy de úgy szerettem volna őket átírányítani a megfelelő ajtóhoz. Természetesen most nem jött senki.

Délután elmentünk sétálni, útközben szedtünk mogyorót. A fiúk általában lelkesen összeszednek a földről mindent ha kell ha nem de ez a mogyorózás nem fogta meg a fantáziájukat. Azért egy dunsztosra való összejött, jól jön majd a karácsonyi sütikhez :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése