2010. október 12., kedd

2010.10.12.

Kicsit el vagyok maradva, napok óta épp csak lézengek. Nem vagyok igazán beteg csak pont annyira, hogy rosszul érezzem magam. Ismétlem, semmi komoly csak egy kis takonykór, Ádám hozta az oviból vagy önszorgalomból fáztam meg nem tudom. Nagyon köhögök ezt Hudini utálja (én is) és hálából szinte folyamatosan kemény a hasam. Már minden mindegy. Várom, hogy holnap egyszer csak végre jobban leszek.

Szóval az elmúlt napok eseményeiből:


Vasárnap pucolom a zöldséget a leveshez, ilyenkor a lábamnál kis csapat várja a répaadagot, kiosztottam, majd a maradék földarabolása közben kivágtam a kukacos részeket. Igen, kukacos, képzeljétek anyósom kertjéből kaptam IGAZI répát ebben megél a kukac is. Valódi biorépa, isteni levest főztem belőle a fiúk még repetáztak is! Szóval Ádám rácsapott a kukacos darabokra, megbeszéltük, hogy azt nem lehet megenni de lelkesen elvitte "főzni". Kicsit később apa talált valami szutykot a radiátoron, Ádám kezében megállt a fakanál, ilyen esemény! Apa firtatja mi lehet és hogy került oda.

- Szeinte kukaco vo! (kukacos volt) - állapítja meg Ádám. Igen, kérem Szabóéknál burjánzik az élet még a radiátor is kukacos. :-D

Délután lement a kis csapat a játszóra én meg egyedül szusziztam itthon.

Fölfelé mennék

Hogy is szoktam lemenni?

A fiúk még virágot is szedtek nekem.

Titanic

Ember a víííízben! Hol???



Tegnap megint akkor történt tragédia amikor fogat mostam, lehet reggel a nappaliba kéne fogat mosnom. Már épp indultam kifelé mikor hatalmas csattanás majd visítás. A gyerekszobába Miki fogja a fejét és bömböl, Ádám áll az ágyon:

- Ne én vota. - ezt elmondta még párszor. Miki egyedül is ügyesen le tud esni, nem láttam mi történt így nem tartottam jogosnak Ádám felelősségre vonását.

Összekaptam a sebesültet, vigasztalás közben kutatom a fején a nyomokat, nem vérzik sehol, akkor nagy baj nincs. De nagyon sír, kapaszkodik a nyakamba, nem csitul. Végül felfedeztem egy diónyi búbot a fején hátul valószínűleg azzal kapta el a radiátor sarkát. Ezt Ádám is mutogatta. Befújtam Firsttel, lassan apadni kezdtek a könnyek is.


Miki lehet beteg lesz, pontosabban pár napja már nagyon folyik az orra, intenzív tea kúrán van de ezen kívül semmi más tünetet nem produkált. Csak ma reggel olyan kis elesetten ébredt. Reggelinél ült a helyén, kókadt, nem kért enni, nem kellett a tej de még a tea sem. Elárvultan sírdogált és kapaszkodott a nyakamba. Már ott tartottam, hogy akkor Ádám sem megy oviba, így nem viszem ki a lakásból, nem bírom kézben cipelni az oviig meg haza. Aztán öltözés közben kicsit jobb kedve lett, mire indultunk semmi baja nem volt, a boltban vidáman követelte a szokásos kiflijét. Délelőtt is jó kedve volt, most meg alszik, majd meglátjuk a folytatást.

1 megjegyzés: