2010. október 15., péntek

2010.10.15.


Ádám tegnap élőben és közelről láthatta a mentőhelikoptert. Mikor hazaért gyorsan el is mesélte:

- Anya képez megnéte helipoke.


Miki ma ücsörög az etetőszékben és egyszer csak rákezdi:

- Boci, boci tata, boci, boci tata ... - ebből a dalból még csak ennyi megy. De ismeri a Süti süti pogácsát és a Hinta-palintát is. Ez a következőképpen megy:

- Hita-paita Miki baba.

Szereti még a Csip-csip csókát itt főleg a kézfogásban és hess-hess részben jeleskedik. Valamint van egy nagy kedvence a Postás Pat főcímdala:

- Popá Pe, Popá Pe ... és a végén nyávog. - pillanatnyilag ez a kedvenc mesefilmje. Ennek örülök mert aranyos sorozat és mennyivel jobb egy földi postás történeteit nézni mint valami hiperhősét. A másik kedvencük Kisvakond. Gyerekként én is szerettem de most visszanézve valahogy nagyon unalmasnak találom. Persze ez is sokkal jobb mint valami keleti verekedős borzalom. Szóval berakom a lemezt és elmegyek a dolgomra, meg a fiúk is játszanak valamit közbe.

Ádám és Ödönke el van tiltva egymástól az oviban. Olyan szinten, hogy már az öltözőszoba két legtávolabbi sarkában öltöznek sem a szobában sem udvaron nem játszhatnak együtt. Kíváncsi vagyok a fejleményekre. Részemről minden nap elmondom Ádámnak, játszon mással, keressen más barátot aki nem bántja de ennél többet nem tehetek. Bízom benne, hogy az óvónők tudják kezelni a helyzetet.


Apa tegnap megkérdezte, mit szólok a Noel névhez. Ritkán szokott konkrét javaslatot tenni névválasztás ügyben, meglepődtem. Alapvetően szép névnek tartom de szerintem nem hangzik jól a családnévvel és becézni sem lehet, elvetettük. A másik javaslata az Edvárd, nekem régóta tetszik különösen a becézett alakja az Eddy de így két d-vel és y-nal (kimondva úgysem hallatszik hi-hi-hi) de ez már megint egy angol név ("Edward király, angol király ...") valamint nekem egyszerűen nem passzol a totyogós, pelenkáshoz egy ilyen komoly név asssszem ezt is elvetettük. Valamint nekem becsípődött még egy lány név az Anna. Már két gyerekkel ezelőtt is tetszett, sőt a Panna is de ezek a nevek évek óta hihetetlenül felkapottak. Nekünk ott van tömegnévnek gyárilag a Szabó nem kell mellé másik, kilőve.

Nagyjából egy hónappal ezelőtt lett akkora a pocakom, hogy minden szembejövő számára egyértelmű legyen, nem dinnyét loptam. Figyeltem a tágabb szomszédságot, rám néz, mosolyog köszön, csúszik lejjebb a tekintete, majd a pocakom magasságában megakad és kikerekedik (főleg mert a másik kettő is foga a kezem). Nem szól, annyira nem vagyunk beszélőviszonyban de látszanak a gondolatai. Aki bátrabb és kérdez annak csak úgy elpöttyintem, hogy tervben van a negyedik is (itt végleg padlót fog), sőt ha mind a négy fiú akkor 11 fiúig meg sem állunk (szédítem tovább). Majd lehet szurkolni a Szabó fiúknak mert ők nyerik kis hazánknak a foci vb-t. De lehet beérjük hattal is az már egy vizilabda csapat. Valamint ha négyen maradnak akkor marad az autóversenyzés, irány az F1 kettő pilóta kettő teszt pilóta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése