2010. október 28., csütörtök

2010.10.28.

Aktuális pocakhírek:
- kinőttem a kedvenc pulóverem
- még mindig nehezen szokom, hogy nem tudok csak úgy kislisszolni a résnyire nyitott ajtón
- nehéz vagyok, összességében nem híztam sokat de zavar, hogy nem tudom tartani a lépést a fiúkkal
- uuuuuuuuuuuuutálok hajolni!!!!!!!! Mégis mindig minden a földön köt ki, vagy véletlenül vagy Miki által leszórva. Csak azért hajolok amiért nagyon muszáj de szerintem Hudini olyan kocka hassal fog születni amilyet még nem látott a világ
- öltözni is körülményes, hétvégén vettem csizmát és a nadrágom szárát be kellett hozzá igazítani, a látvány nem lehetett minden napi, a hadművelet után győztem levegőért kapkodni
- új név merült fel: Helen és Helena de csak így lehet anyakönyveztetni: Helén és Heléna az utóbbi még nagyjából rendben van szép Heléna de a Helénről egy tehén jut eszembe, nem részletezem tovább
- a keményedés továbbra is életem része, hol jobb, hol rosszabb, most épp rosszabb, tegnap az asszisztens néni azt mondta ne simogassam sokat. Mennyi a sok? Naponta többször is hozzáérek, részben szándékosan, részben mert útban van de órákig simogatni nem érek rá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése