2010. október 30., szombat

2010.10.30.

Említettem már, hogy szétszórt vagyok? Egész nap gyűjtögettem az írnivalóm és most elszállt az ihletem.
Talán a legfontosabb, Ádám nyugodt éjszaka után láztalanul ébredt, még köhög és folyik az orra de alapvetően jól van. Akármi is volt ez tegnap szerintem már túl van a lényegen.
Mivel még nem tudom pontosan mit jelent a cukros diéta számomra ezért egyenlőre a teámat fele annyi cukorral iszom. Nem nagy élmény, lehet keddtől cukor nélkül kell innom brrrrr. Na mindegy, nem nyafog, a babával legyen minden rendben, majd szülés után dőzsölök.
Holnap (izé hajnalban) óraátállítás nem akarooooooooooom! Az utóbbi hetekben egész elkényeztettek a pihések fél 7 és 7 között keltek, sőt múlt héten aludtak fél 8-ig és 8-ig is. De a héten már elkezdték a szoktatásom és 4. napja 6-kor kelnek. Na jó ma ráhúztak 20 percet. Nyamvadt Leó kezdett nyivákolni a nappali közepén 6 után, hozzá vágtam egy párnát de a fiúk nem sokkal később felkeltek.
Itt a tökfaragós hétvége, az enyém már kint van az erkélyen, a mécses egyben utat mutat a nagyszüleimnek is, ma vagy holnap éjjel biztos meglátogatnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése