2010. október 17., vasárnap

2010.10.17.

Tele volt a hűtő maradék kajával, ezért ma vasárnap ide vagy oda, nem főztem. De nehogy unatkozzak croissant sütöttem. Tavaly egyszer már próbálkoztam vele de az nagyon borzalmas lett. Ez most egy sokkal jobb recept, egyszerűbb technika. Elsőre azt kell mondjam igen jól sikerült, a tökéletestől még messzi van de nagyon finom lett. Lapult a hűtőbe egy üveg piros lekvár, messzi mamától kaptuk, azzal töltöttem. Teli találat volt, passzolt bele, assssszem meggy lekvár lehetett, bocsi ebben a formában már nem ismertem fel teljes biztonsággal. Csináltam néhány csokisat is de azon még dolgozni kell, kevés lett benne a csoki :-(

Képzeljétek nálunk járvány szerűen terjed ez a pocakos izé. Először Mikin vettem észre a tüneteket, majd pillanatok alatt Ádám is elkapta. Jó lesz vigyázni nagyon agresszív járványról van szó már a WHO is figyeli a jelenséget. Szerencsére a lefolyása gyors és a nagy, jellegzetes pocakot leszámítva tünetmentes. A fiúk már túl is vannak rajta, Miki császármetszéssel kb 3-4 plüss macinak adott életet, Ádám természetes úton a gravitáció hathatós segítségével egy kacsát és két macit hozott világra. Köszönjük, mindenki egészséges és jól van bár többszöri visszaesés még várható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése