2011. szeptember 30., péntek

2011.09.30.

Ma szüreti mulatság volt az oviba. Maja éjjel alig aludt hajnalban pedig szinte semmit ébren voltunk 4-kor, fél 5-kor, 5-kor és fél 6-kor úgy döntött reggel van. Délelőtt a szüretre készültem, szóval alig élek. A szüret nagyon jó volt a fiúk sokkal jobban élvezték mint tavaly.
A grissinit sütöttem, apa hozott nekem megfelelő méretű poharakat a szervírozáshoz. Nem akartam sima kólás pohárral odaállítani ezért segítséget kértem a barátnőmtől. Edit nagyon kreatív a díszítés az ő területe. Felsoroltam rendelkezésre álló szerény készletemet és azt is vázoltam, hogy a poharak a nap végére a kukában a végzik, így túl sok anyagot és energiát nem vagyok hajlandó beleölni.
Edit egyszerűen kivitelezhető nagyszerű ötlettel lepett meg: tekerjem körbe csomagolópapírral, csak simán tépkedjem az se baj ha cakkos (nekem való megoldás) dekor rafiával kössek rá masnit, a csomagolópapírra temperával csináljak kézlenyomatokat. Mikié lenne a megfelelő méret. Sajnos muszáj volt módosítanom a tervet, mert Miki elvitte a kezét oviba, Majáét nem akartam összefesteni, az enyém pedig nagy. Ezért összegyűrtem a papírt a cakkos hatást erősítve és a grissini szót irkáltam rá mintának. Nehéz szép masnit alkotni a durva rafiából (juj de jó kifogás - kaján vigyor) szóval nem volt kedvem masnizni, csomóztam. Szerintem a gyűrt, cakkos papírhoz jobban passzolt a csomó. Csak natúr rafiám volt itthon, Edit azt javasolta fessem be piros temperával. A kivitelezést és a szárítási nehézségeket végig gondoltam közben eszembe jutott, hogy a szépséges piros temperám elfogyott mikor Pirót, McQueent festettem a gyerekszoba falára és inkább vettem egy gombolyag piros rafiát. A maradék még biztos jól jön karácsonykor. Ráadásul az én pakolás mániás életem értelme a natúr rafiámat is elpakolta valahova az ágyneműtartó mélyére. Szóval amíg a tészta kelt megalkottam a poharakat. Az eredménnyel nagyon elégedett vagyok. Persze ahogy előre sejtettem a buli résztvevőit a tartalma sokkal jobban érdekelte és rajtam kívül az ég világon senki nem foglalkozott a külsejével. Tényleg jó, hogy ennél több energiát nem fektettem bele.

Körjátékkal indult a szüreti mulatság. Utána szabadon választhattak a szervezett és önálló játékok közül.
Célba dobás
Egér tekerés (vagy mi?), Ádám nyert!
Az egész lényege: a darálás
Miki főleg nézelődött.
Ádám a prést is kipróbálta.
Nem maradhattak ki az udvari játékok sem:
Maja is jól érezte magát.
Mindezek mellett az esemény csúcsa az volt amikor Miki elhagyta Büdikutyát az udvaron. Szerencsénk volt viszonylag hamar meglett de tíz percig igen hevesen kalapált a szívem és csak az kattogott a fejemben mi a fenét csinálok este az ordító gyerekkel aki Büdikutya nélkül nem alszik. Kel egy nyakba akasztható póráz arra jószágra.

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Edit ajánlotta a receptes blogodon a szoptatós teád receptjét!Írtam Neked oda,de nem tudom olvastad-e,vagy írod-e még azt a blogot.Kérlek ha lesz egy kis időd válaszolj Nekem.Sürgős lenne!
    Köszönöm!
    Szia:Zsófi.

    VálaszTörlés