2011. szeptember 1., csütörtök

2011.09.01.

A fiúk három napja lényegében a játszón élnek, lehet ma már az ebédet is kiviszem nekik. :-) Azért azt talán mégse. Én itthon nem unatkozom, Maja szervezi a programom, ha mégsem akkor konyhatündérkedem, erről később írok ha használhatóak, képet is mellékelek.

Aranyköpések Ádámtól:

Lengedezik a hintán:
- Olyan gyos vagyo minta poszíhó! (olyan gyors vagyok mint a porszívó) - az összefüggésre nem sikerült rájönnöm de mivel jót nevettünk rajta azóta is mondogatja.

Nyújtózkodtam és közben előre dugtam a hasam. Ádám közelít, méreget, óvatosan megtapogatja a hasam, halvány remény csillog a szemében, majd gyanakodva kérdezi:
- Han benne tehóm? (van benne tesóm)
- Nincs, most még nincs.
- Ja. - enyhe csalódottsággal egyéb dolgai után nézett.
Amúgy szokott róla beszélni, hogy ő szeretne még egy öcsit. Én is. És ha választhatnék assssszem automatikusan a kék csomagot fognám. Racionális indokom nincs csak így érzem. Természetesen ha megismétlődik a csoda és leánnyal gyarapodik a család a mi világunk pont olyan kerek lesz.

Maja hősiesen ellenáll mindenféle napirendnek. Azt, hogy én alakítsam a napját már rég feladtam, ha jól emlékszem valamikor január, február táján. Azóta is hiába lesem és alkalmazkodom csak rész eredmények vannak. Ha véletlenül sikerül három egyforma napot produkálni akkor tuti a negyediken beújít valamit. Amit sikerült elérni:
- az esti fürdés-vacsi-fekvés mindig ugyanabban az időben van, ehhez kezdettől fogva sárkányként ragaszkodom és undok voltam, ha kellett felébresztettem
- mióta emberi kosztot is eszik az ebéd és uzsonna is nagyjából azonos időben történik, így nagyjából két hónap után sikerült elhagynunk az uzsonna utáni anyatej adagot
- fennmaradó időben szabad akarata szerint alszik, játszik, nyüglődik
Jövő héttől a fiúknak ovi, nekünk új időszámítás kezdődik és bízom benne, hogy ezzel egy időben sikerül kialakítanunk végre valami megbízhatóan működő napirendet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése