2011. szeptember 13., kedd

2011.09.13.

Oviból hazafelé:
- Jó éjezte maga! - mondja Miki
- Mész holnap is?
- Ööö nem.
Kicsit később már itthon:
- É aszo oviba.
- Miki szeretnél holnap az oviba aludni? (döbenetem igyekszem álcázni)
- IGEEE!

Most itt tartunk, délután még egyszer megkérdezem, a többit meglátjuk.
Maja szempontjából jó lenne ha ott aludnának. Apa héten délutános ez azt jelenti, hogy délben indul itthonról. Nekem délre kell az oviba érnem. Maja nem maradhat itthon egyedül, ma pont föl kellett ébresztenem, hogy időben az oviban legyünk. Fél 1-re hazaértünk de apának az már késő. Szóval fél óra miatt nekem fel kellett ébresztem és magammal rángatnom a legkisebbet.

Nagyjából egy hete nincs bili, bevallom nekem hiányzik. Nehézkes az átállás. Főleg Miki gyakran nem céloz vagy nem hajtja fel rendesen vagy felhajtja mind és úgy ül(ne) rá. Nagyon utálom naponta többször a WC-t és környékét takarítani. A bilit kiborítani sokkal egyszerűbb volt. Aztán vannak a sürgős esetek. Ma az oviban elbliccelte a pisilést, amíg Maját vetkőztettem elindult de fönnakadt a villanykapcsolóval (még épp csak föléri). Kiabált, hogy kapcsoljuk föl, pedig tudja ha nyitva hagyja az ajtót elég a fény. Ádám nem ment én nem tudtam, aztán még fontoskodott a samlival és a szűkítővel (tegnap egész nap csak simán fölhajtotta és mellé állt) majd a fürdő közepén csőtörést kapott. Vetkőzni már nem maradt ideje. Szóval bizonyos szempontból sokkal egyszerűbb volt az élet bilivel.

Ádámot beírattam logopédiára. Közel egy éve várunk egy vizsgálatra aminek az eredménye nagyon fontos lenne a további fejlesztés menete szempontjából és a suli miatt is. Ádám kora szerint jövő szeptemberben kezd. Pillanatnyilag a logopédus nem támogatta az iskolakezdést. Persze egy év hosszú idő de Ádám egy marék betűt egyáltalán nem használ, nem is helyettesíti. Keressük a megoldást.

Pár napja írtam, hogy Maja ülve fürdik. A lelkesedése elmúlt. Beültetem a kádba majd hanyatt dobja magát, kényelmesen elterpeszkedik a kádba és a lábával élvezettel rugdossa a vizet. Ezt ülve nem lehet. :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése