2011. szeptember 19., hétfő

2011.09.17.

Veterán autó felvonuláson voltunk. A fiúk a mamámnál töltötték a hétvégét, így csak hármasban mentünk. Nagy előnye volt, hogy én is láthattam sőt egészen jól megfigyelhettem, mondhatni részese voltam az eseményeknek. Ha a fiúk is ott vannak akkor nagyjából 5 másodpercenként létszámot ellenőrzök. Viszont nagyon sajnálom, hogy egy ilyen klassz eseményről lemaradtak. De majd jövőre. Évek óta mindig utólag értesültem erről a felvonulásról, most nagy álmom vált valóra, hogy ott lehettem karnyújtásnyira az autócsodáktól. Ha jól emlékszem valami díjkiosztó is volt mi azt már nem vártuk meg. Nekem a felvonulás megtekintése és fényképezése volt a lényeg. A kipufogó szagból annyi pont elég volt.
Az Árkád előtt kaptuk el a mezőnyt, itt tényleg egészen közelről meg tudtuk őket nézni. Apa nem nagyon akart modellkedni csak lopiban kaptam el itt-ott. Muszáj volt, mert így látszik, hogy tényleg mi voltunk ott. Én jól elbújtam a fényképezőgép mögött. :-DDD
Mankós veterán
A felvonulásról néhány kedvencem:
Ez a csodás verda 1928-ban készült. Külön kiemelném a fa küllőket, lenyűgöző.
Motoros résztvevők
Ilyen Skodában még utaztam
A modern Volvók nagypapája
Én már megúsztam a kötelező orosz nyelvórákat de az orrán lévő ciril betűket értettem: Moszkvics
Dobpergés ... itt a legnagyobb kedvencem: Lada 1500
A nagypapám álomautója, csak is szépséges piros színben. Sok évet várt rá, még többet dolgozott érte, keményen a bányában, föld alatt. Mikor megláttam egy pillanatra azt hittem a Lédi az (bizony annak az autónak még neve volt, családtag volt) rögtön a rendszámot lestem, nem ő volt. Azért jó volt látni egy testvérét.
Megpróbálom érzékeltetni, milyen sok autó vett részt az eseményen.
A dudaszót és dallamkürtöt kéretik hozzáképzelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése