2011. szeptember 20., kedd

2011.09.20.

Ismét szuper éjszakám volt. Maja fél 10-től nagyjából óránként ébren volt (lehet sűrűbben) fél 1-kor Miki is beszállt a mókába. Mire a szobába értem Maját is felébresztette a visítása. Hiába kérdeztem nem mondott semmit a visítást abbahagyta, vittem neki vizet közben Maja is ordítani kezdett. Miki megnyugodott, visszafeküdt, Maja is sorra került, betettem az ágyába. Nagyjából 10 perc múlva már majdnem aludtam, Miki megint visít, Maja megint fölébredt, Miki megint nem mond semmit de fura szag terjeng. Tapogatom a nadrágját, semmi. Megnyugszik, visszafekszik, Majával beülök a fotelba. Miki ismét sírni kezd, a szag nem hagy nyugodni. Maját berakom az ágyába, ordítani kezd, Mikit tapogatom, kakis. Kimegyünk a fürdőbe, hallom apa morogva ébred. Beront a gyerekszobába, Majával idegesen járkál a nappaliban. Mikit kicsomagolom a pizsiből igazából csak egy puki csúszott be. Lemosom a gyereket, tiszta ruhát kap, visszaviszem az ágyába. Közben Maja úgy döntött az alvás fölösleges időpazarlás és csak kettő után volt hajlandó elaludni, durmolt is egészen 5-ig. Még egy kis csendes pihenőről meg tudtam győzni de Miki fél 6-kor kijött a szobából és neki sem volt tovább maradása.
Fél 7-kor már reggelizett a csapat és nem sokkal 7 után már úton voltunk az oviba. Integetés előtt még beszélnem kellett óvónővel a holnapi kirándulásról ezért a szokottnál később értem az ablakhoz. Mikit Ádám hívta vissza ez hiba volt. Kis mókus sírni kezdett, ösztönösen majdnem rohantam vissza hozzá. Aztán két hüpp után már mosolygott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése