2011. szeptember 10., szombat

2011.09.10.

Ma volt a hivatalos Ádám nap. A sütit még tegnap készítettük el, Miki keverte a krém alapot, Ádám vágta a sütőpapírt én kevertem a tésztát, meg a krémet és a mázat. Miki majdnem leégette az alapot, Ádám cakkosra vágta a papírt de a legnagyobb hibát én követtem el, megégettem a tortalap tetejét. A végeredmény a ronda de finom kategóriába tartozik, a külcsinen még dolgozom és ha sikerül recept is lesz.

Sütin kívül volt ajándék is, Ádám az ovikezdés és a tél közeledtére való tekintettel Villám McQueenes ovis pizsit, cipzáras fölsőt, és egy Hot Wheels-es kabátot kapott a szokásos játékáradat helyett ami 3 nap vinnyogás után a közös kupacban landol, hogy hetente, majd havonta ismét összevesszenek rajta. Jó dolog ez a csoportos ajándékozás, bevezetjük.

Nap poénja:
Maja szédítő sebességgel kúszik keresztül a nappalin. Elhalad Ádám mellett aki rögtön szakértő szemmel vizsgálja:
- Megszejejem Maja (megszerelem Maját) - végig tapogatja, a lábánál elidőzik:
- Szejejek já kejeket. (szerelek rá kereket)
Erős túlzással a látvány hasonlított egy F1-es kerék cserére. Maja nem igazán foglalkozott ügyködő bátyával, csak sietett tovább az előszoba felé.

Nap sikere:
Életemben először egyedül mentem vásárolni 3 gyerekkel. Mindenkit hazahoztam, azt vettem ami föl volt írva, a boltot sem dúlták föl. Nem lesz a kedvenc programom de ha szükséges már erre is képes vagyok. (vállveregetés)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése