2011. szeptember 12., hétfő

2011.09.12./2.

Ami az előző adásból kimaradt:

Szombaton a fiúk kaptak túró rudit. Mamám pöttyös nélkül nem teszi be a lábát hozzánk. Egyet megehettek frissen a többit beraktuk a hűtőbe. Miki másnap reggel nyitja a frigót:
- Eszü tujó judiíí!!! (eszünk túró rudit)
- Nem, reggelire nincs túró rudi. - elindultam elkobozni és berekeszteni a tiltott tevékenységet. De mire fölültem az ágyban csukódott a hűtő ajtó. Kis mókus első kérésre becsukta, nem vette ki a rudit és csak annyit mondott:
- Ja, jó.
Megdicsértem a szófogadásért és reggeli után megkapták a rudit.

Tegnap Ádám lengedezett a hintában alatta a korábban odaszórt homokozó játék. (Valaki mondja meg mért olyan izgalmas a hinta alatt fötörni a homokot.) Miki elunta a hintát, homokozni kezdett, nyúl a lapátért de pont az volt a legveszélyesebb helyen. Szóltam neki, hogy most várnia kell, ha Ádám megáll, viheti a lapátot. Na de az én fiam talpraesett kölyök, kifigyelte Ádám pályáját és az alkalmas pillanatban megszerezte a lapátot. Magamban nagyon büszke voltam a problémamegoldó készségére de megkértem többet ne csináljon ilyet.

Miki új verset költött hintázáshoz. Na jó nem új csak a régi jól beváltat frissítette fel egy kis saját toldással:
Hinta palinta,
Hintázik Szabó Miki masiniszta.
A hinta és a masiniszta, hogy jött össze az színtiszta gyereklogika. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése