2011. augusztus 26., péntek

2011.08.26./2.

Meleg van. Érdekelne mit csinálnak az állatkertben ilyenkor a jegesmacival? Berakják a frigóba?
Maja is szenvedett délután, nem tudtam eldönteni, hogy a meleg vagy az orrfolyás a bűnös esetleg a kettő együtt.

A fiúk egész délelőtt csomagoltak és a Balatonra készültek. Abban maradtunk, hogy egyszer majd megyünk a Balatonra ennek ők annyira örültek mintha holnap indulnánk és minden kezükbe akadó tárgyat mutogattak:
- Eti vihete??? (ezt is vihetem)
A héten Miki a dédihez kiskanalat akart vinni. Pedig a dédinek van kiskanala. Több készletnyi.

És most megint a játszóról fogok nyafogni. Ma kifogtunk egy Ödönkét aki egy traktoron ülve érkezett 3 darab munkagéppel. Az én fiaim rögtön érdeklődtek, Ödönke sokkot kapott. Nagy nehezen elrángattam onnan a fiúkat. Ádám igyekezet oldani a helyzetet, hozta a saját játékait cserélni. Ödönke csillogó szemmel csapott rá a dömperre de a saját játékát továbbra sem adta. Ez így ment fél órán keresztül, akkor egyre többen lettünk a játszón és kicsit oldódott a gyerek. Nem tudom tartósan a játszó vendégei maradnak-e. Itt ez a hozzáállás nem szokás. Persze van amikor többen röpülnek egy játékért de általában hamar megoldódik a dolog.
Aztán vannak a közös használatú játékok. Múltkor a fiúk hintáztak, nagyjából 3 egész perce. Nem nagy hintások, egyszerre max 10-15 percet töltenek rajta. Akkor jött egy anyuka három 10 év körüli lánnyal. A kaput nem csukták be maguk után, ez érzékeny pontom mert Miki szökésre hajlamos. De az egyik lány a küszöbről dobbantva nálunk termett:
- Hintázhatok én is?
- Persze, majd ha a fiúk elunták.
Bocs de az ő érkezése tiszteletére nem fogom kirakni a gyerekemet a hintából. Más lenne a helyzet ha már órák óta várna a sorára.
Pár napja nyafogtam a csúszdáról is, tudom, hogy jó buli homokot szórni az aljába de nem akkor mikor másik 3 gyerek csúszdázni szeretne. Az meg, hogy a nagyi még biztatta is áááááááá.
Az én fiaim sem használnak mindig mindent rendeltetés szerűen, például nagyon szeretnek a döcin egyensúlyozva sétálni. De természetesen ezt csak akkor szabad ha üres a döci. Ja és fogom közbe a kezüket.
És az új kedvenc mondatom:
- Ne menj a bokorba, kullancs van benne.
Kullancs a fűben is van.
Ó és még alig három napja engedélyeztem a mezitlábazást a fiúknak. Eddig azért volt tilos mert a fűben üvegszilánkok maradtak még a tereprendezés óta, a homokban pedig macskakaki van. Ma ki jött haza kakis lábbal??? Miki. Egy élmény volt a fürdés. Holnap megyek lottózni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése