2011. augusztus 12., péntek

2011.08.12.

Ádám ismét a fedélzeten! Majdnem reklamáltam, hogy kicserélték. Első ránézésre a színe feltűnő, én egy fehér gyereket adtam oda de afrikaira hajazó jött vissza. :-D Ennél azonban hatásosabb volt a viselkedése. Mikivel beszélgettek(!!!), együtt(!!!) játszottak és többször is remekül lefoglalták egymást nagyjából legális tevékenységgel. De mikor már tényleg kezdtem, elhinni, hogy nem az én fiam jött haza, akkor valamin összevesztek és visítozni kezdtek. Szóval a változás átmeneti volt és minden visszatért a régi kerékvágásba. Összességében azért a délután egészen jól telt, többet játszottak együtt, mint visítoztak és nekem ez már elég a boldogsághoz. Ha jól emlékszem említettem, nem vagyok maximalista.

Délután kiengedtem őket az erkélyre, kértek krétát. Az egész idillien indult, bár a fal helyett a járólapra rajzoltak autópályát, jól szórakoztak, van felmosónk, használni is tudom, hagytam őket és gyorsan elvonultam uzsonnára egy sütit összedobni. Sajnos ők előbb elunták mint a süti a sütőbe került volna (20 percre lett volna szükségem) de fülig krétaporosan nem engedtem be őket. Nem estek kétségbe, krétával "befestették" a motorokat. Közben Maja kikéretőzött a szobából az erkély ajtó elé egy széket fektettem de a kis kommandós elsőre megtalálta, hol lehetne mégis kimenni. Még időben megcsíptem és beraktam a játszós ágyába. Nem volt tőle boldog. Mikor a süti végre a sütőbe került, a fiúkat levadásztam és bepakoltam a kádba, elkoboztam a krétás ruhákat, lemostam mind a kettőt - Ádám színe itt egy árnyalattal halványabb lett - Maja közben nagyon zokon vette, hogy vége a műsornak és egyedül maradt. Ordított, nagyon. Gyorsan kikapkodtam a pihéseket a kádból, a sütit a sütőből, lereszeltem fél banánt Majának. A tányér látványára megnyugodott, sőt örült neki, sőt úgy benyalta a banánját, hogy mikor elfogyott kétségbe esve követelőzött. Sajnos az utolsó banán felét kapta ő, a másik felét addigra a fiúk megették. Szánom-bánom, Leány eddigi fogyasztása alapján eszembe se jutott, hogy fél banán kevés lenne. Kiengeszteltem egy kis tejjel, elégedett volt.

Gyerekszáj:
A játszó mellett két kamion állt meg vontatmány nélkül. Ádám meglátta:
- Né mesztejekika!!! (nézd meztelencsiga)

dokodi - krokodil

Miki mossa a fütyijét és közben elégedetten szemléli:
- Ana né minná kinő a füfim! (anya nézd mindjárt kinő a fütyim)

A végén pedig dicsekszem, tudok Majával a karomon focizni. Ádámmal így rugdostuk egymásnak a labdát kb 20 percen keresztül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése