2011. augusztus 11., csütörtök

2011.08.11.

Maja az evés területén továbbra is kihívásokkal küzd (vagy én?). Mostanában volt az étlapon:
- sütőtök az üveg 1/3-át sikerült két nap alatt fogyasztás helyett magunkra kenni. A maradékot két részre osztva betettem a fagyasztóba, egyszer talán még jól jön
- krumpli leves-főzelék megfőztem a krumplit (5-6 kockát) zöld fűszerekkel és egy pici karika hagymával ezt utána kivettem, a krumplit összenyomtam és egy kis főzőlével összekevertem kiköpte
- borsó 10 szemet megfőztem, lehéjaztam összenyomkodtam, kiköpte
- répa találtam mini kiszerelésű répapürét, azt nem mondom, hogy falta de két nap alatt sikerült megenni az üveg (125ml) felét a többi a fagyasztóban várja a sorsát
- brokkoli várakozásaimmal ellentétben nem köpte ki rögtön csak a harmadik falatot
- gyümölcs desszert talán ez volt a legnagyobb siker egy kb 10ml-s tégelyt két nap alatt elpusztított
- körte, banán ezek szintén egész jól csúsznak, ma a kis zabagép uzsonnára fél banánt bírt megenni egyedül

Banánról jut eszembe:
Miki kapott egy banánt, itt ücsörgött az ölemben, majszolta, közben fényképeket válogattunk. Hamarosan kicserélte a banánt a kutyára és egyenletes szuszogásba kezdett. Majd rövidesen az asztalra tette a kis buksit, a banán mellé. Ma későn kelt, ebéd után, látszott, hogy fölösleges az alvással kísérletezni, így egyszer csak fél négy körül elpilledt. Tíz perc múlva kezdtem ébresztgetni, újabb tíz perc múlva sikerült is. Tudom, gonosz vagyok de ha akkor hagyom aludni este fél 10-kor még a csilláron lóg. Amíg ébredezett, Maja uzsonnáját készítettem, türelmetlen Majával a karomban próbáltam banánt reszelni egy kézzel. Édes Mikim meglátta, hogy szerencsétlenkedek, odajött és megfogta a reszelőt, így sikerült a mutatvány. Aztán amíg Maja evett Miki is banánért nyavajgott:
- Kéek banán!
- Ott van az asztalon, ahol hagytad.
- De é fehé banán kéek!
- Az is fehér csak ki kell csomagolni.
Nem hitt nekem de nyüglődést abbahagyta. Maja befejezte az evést, kicsomagoltam Mikinek a banánt és jééé tényleg fehér volt, el is fogyott.

Miki délutáni akciója:
Nyitva maradt a szemetes szekrény ajtaja. Miki szétgurította a konyhába a szemetes zacsis tekercset, a mosogatógép öblítővel pedig belocsolta a szekrény alját. Most klassz citrom illat van bent.

Ádám holnap délelőtt hazajön, már nagyon hiányzik legnagyobb szemem fénye. Pár napja rosszat csinált (bedobta a macskát a medencébe) kikapott érte. Megfenyegetett mindenkit, hogy ő hazamegy apához. Messzi mama azóta is folyamatosan remeg. :-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése