2011. augusztus 15., hétfő

2011.08.15.

Az első és legnagyobb hír: MAJA ÜL! Most már tényleg, igaziból pár másodpercre támaszkodás nélkül.
Aztán egy pillanatra elengedte a térdét is. De mire technika újra töltött ...
... már csak borulást kapta el. Lesz ez még így se. :-)

A tegnapi nappal még adós vagyok. Maja fél 2 és fél 6 között óránként látni óhajtott, aztán nem sokkal 6 előtt Miki is felébredt, innentől kezdődött a nap. Szokás szerint friss voltam. Gyorsan fölraktam az ebédet és mivel végre alkalmasnak tűnt az idő beraktam a mosógépbe Miki párnáját, Büdikutyát és Ádám kacsáját. Feltételezem nagyon örültek a szomszédok reggel 7-kor a centrifugának de Büdikutyának 11-ig meg is kellett száradni. Napi szinten nem csinálok ilyet, de tényleg. Közben fölraktam az ebédet és nekiálltam a narancstortának. Sokkal izgalmasabban sikerült mint gondoltam. A fiúk szokás szerint, föl-le pattogtak a lakásban, ha mégsem akkor ment a szirénázás, fékezés, börrögés. Próbáltam őket lefoglalni. Megkapták a kifacsart narancs héját, a maradék gyümölcshúst szépen kirágcsálták belőle, majd a fehér hártyákkal teledobálták az asztalt, az alját és a szőnyeget. Közben összekevertem a krémet, elkunyizták a tejszínhabos tálat. Megpróbáltam összeállítani a tortát, ők közben "kézmosás" címén a fürdőben pancsoltak. Útközben vettem észre, hogy valamelyik a tejszínhabot végigcsöpögtette a nappaliban és tőle telhető alapossággal két nagy foltban bekente vele a parkettát is. A fürdőben a bili körül jellegzetes tócsa de benne egy csepp sem. Kizavartam mindenkit a tortámnak még 10 percig szüksége volt rám így a romeltakarításnak várnia kellett. Nehogy nagyobb rumlit csináljanak büntiből az asztalhoz ültettem őket. Befejeztem a tortát, fölmostam a fürdőt, összeszedtem a narancsdarabokat, fölmostam a tejszínhabot közben felfedeztem pár foltot a szőnyegen is.
Még a fölmosás szinte meg sem száradt Miki megint körbepisilte a bilit. Kicsit később pedig a barackos tálat csempészték ki az előszobába és ha már ott voltak a fürdőt is végigcsöpögtették a levével.
Tortakészítés közben párszor elmondtam nekik, milyen alakalomra készül, nem értették. Ádám folyamatosan apa szülinapjára készült, Miki csak szimplán megenni akarta. Mikor végre apa megérkezett Ádám köszönés helyett elmondta, hogy készítettünk neki tortát, Miki pedig már rohant is a tányérokért. Ennyit a meglepiről. Majd egyszer máskor.

Maja eszik végre. Továbbra sem sokat, kifejezetten költséghatékonyan egy 125ml-s üveg répát 3-4 alkalomra fogyaszt el de végre ESZIK! Uzsonnára elpusztít egy egész barackot és szereti a banánt is.

Ma Majával csajos napunk volt, a fiúk elmentek messzi mamához.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése