2011. augusztus 8., hétfő

2011.08.08.

Most, hogy képileg is látom ezt a dátumot (08.08.) eszembe jutott, hogy 3 évvel ezelőtt néztük a pekingi olimpia megnyitóját, Miki akkor volt két hetes. Rég volt.

Miki mai ténykedései:
Reggel korán dvd-t akart nézni. Általában megoldja egyedül de most a tévé távirányítót kezdte el nyomkodni és persze, hogy a hangerő gombra feküdt rá. Még épp csak 6 óra múlt. A folytatásban segített előkészülni a reggelihez, kivette a tejet a hűtőből majd mint egy gyakorlott bármixer rázni kezdte. Igen, jutott belőle a padlóra és a gyerekre is. Délután vagy Maját macerálta, vagy a konyhapulton állva rámolt a hűtő tetejéről mindent amit talált, főleg az orrcsöppöket. Kétszer az erkélyről is bezavartam mert kikapaszkodott a párkányra. És mikor eljött az este és a pakolás, elkérte a kockás dobozt összeszedés céljából de egy ügyes mozdulattal a dobozban lévőket is szétszórta a szobába.
Azért, hogy ne csak nyafogjak úgy egész napra elosztva ez nem volt olyan veszélyes. A szokásos napi rutinjához képest ma egészen nyugodt napunk volt.

Maja már képes önerőből eljutni a lakás bármely pontjára. Amíg Miki aludt, Maja nem. Sajnos gyakran váltva alszanak. :-( Szóval Maja a nappaliban élvezte, hogy minden játék az övé, sehol egy túlbuzgó nagy tesó aki kicincálja a kezéből a nehezen megszerzett darabot. Bevetettem magam a fürdőbe, még a takarítás felével sem végeztem mikor egy csöpp fogatlan vigyor jelent meg az ajtóban. Nagyon örült, hogy megtalált és rögtön megtámadta a felmosófejet, aztán mikor a WC-kefét vette célba kiraktam a fürdőből. Nem esett kétségbe, lendületből visszajött.

Ó és van még egy nagy hírem, Maja uzsonnára befalt fél körtét. Ezzel az utóbbi napok csúcs teljesítményét nyújtotta.

Majdnem elfelejtettem, kaptam egy szépséges szobarózsát. Egyszer már volt csak kipusztult, pedig isten bizony hozzá se nyúltam. Remélem ez tovább velünk marad. Nézzétek, milyen szép:
Nem tudom mennyire kivehető de a háttérben a falon egy eredeti Szabó Ádám alkotás látható. Most még ingyen és korlátlan ideig nézhető a kis művész remeke. :-DDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése