2011. augusztus 14., vasárnap

2011.08.14.

Nagyon tetszett ez a cikk, muszáj elmentenem, megosztanom.

Rövid éjszaka után ma is hosszú nap jutott, talán holnap lesz ihletem leírni. Addig pár kép.
Maja rendületlenül az ülést gyakorolja. Tegnap felfedezte, hogy felegyenesedve sokkal csudaizgibb a világ mint hasalásból. Innen már nincs megállás, napok kérdése és támaszkodás nélkül ücsörögni fog.
Házassági évfordulónk van, apának ezt a tortát (vagy mi legyen a hivatalos neve?) készítettem. Délután a fiúkkal papírrózsákat gyártottunk. Csak úgy gyakorlásként álltam neki, de Ádám a fejébe vette, hogy apának készül. Bölcs előrelátással lefényképeztem. A szemét összeszedése közben Miki úgy belejött, hogy a virágokat is kidobta, Ádám pedig sokkot kapott.
Az elsőt Miki készítette, az utolsót Ádám némi segítséggel, a többit én. Majd szerzek alkalmasabb és szép papírokat akkor készítjük az igaziakat.

2 megjegyzés: