2011. augusztus 6., szombat

2011.08.06.

Miki "segít" teregetni:
- Hita pajita, hitázi a szájító. - de a szárító felborult, Miki pedig jól megijedt.

A mai ebéd az újrahasznosítás jegyében készült. Lehet fintorogni de én utálok ételt kidobni. Láttatok már borzalmas képeket éhező gyerekekről? Sajnos nem tudok rajtuk segíteni de azt megtehetem, hogy nem pazarlok. Tehát lapult a hűtőben egy fél adag brassói ízű hús (nem brassói volt csak a húst készítettem pont úgy) egy kis tört krumpli és szintén fél adag tojásos lecsó. Jamie Olivertől láttam egyszer, hogy tésztába csomagolt mindenféle maradékot és így kapott egy csinos lepényt. Valami hasonlót műveltem. Készítettem egy sima kelt tésztát, a húst beleborítottam a lecsóba, összemelegítettem, a tésztára sonkaszeleteket tettem és ráöntöttem a lecsót. Becsomagoltam a tésztába egy kicsit kelesztettem és megsütöttem. Finom lett! A krumplival pedig besűrítettem a fokhagymakrém levest.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése