2010. szeptember 25., szombat

2010.09.25.

Apa szerdán kiköltöztette a virágokat az erkélyről a lépcsőházba az lesz a téli helyük. A lakásban túl magas az önjelölt kertészek száma, élen Leóval aki a szekrény tetejét is a saját területének tekinti. Tehát közös megegyezéssel a lépcsőház nyert. Csütörtökön apa égnek álló hajjal jön haza. Az egyik féltve őrözött korallvirágját tőből kirántotta valamelyik kedves szomszéd! Alig győztem megnyugtatni. Már fogalmazta a lépcsőházi levelet, tudjátok azok a durván fogalmazott fecnik amik mostanában szinte minden társasház ajtaján, üzenőfalán terjednek. Primitív megoldás. Picit megnyugodott, kiment összesöpörte a földet, visszaültette a viharvert virágot és közben megállapította, hogy "csak" hajtást vitt a vandál. Most komolyan, mért nem kért? Nem szoktunk embert enni, ha szól adunk és talán a mi növényünk is túléli.

Történt vidám dolog is. Ádám elmesélte, hogy az oviban lufival játszottak, ezt viszonylag kevés szóval, viszont annál látványosabban mutogatta. Ahogy a lufi leeresztett, Ádám szépen lassan összegömbölyödött gugolásba, majd a következő "felfújásnál" megint felállt széttárt karokkal. Ha a beszéd ügy továbbra sem megy, nagy esélyei vannak pamtomim művészként :-)))

Miki pedig a héten a kávéfőzést gyakorolta, egy kicsi edénybe belenyomja a fúrót, börrög benne egy sort aztán "megissza". Szerencsére koffein mentes, különben egész éjjel a csilláron lógna, ennyi kávétól :-)))

A múlt heti csúfos brownie után összeszedtem a bátorságom és kipróbáltam egy másik receptet. Edit barátnőmnek gyűjtöttem eredetileg több variációt, az enyém nem jött be az övé nagy siker lett. Ezen felbuzdulva gondoltam mindenkinek jár még egy esély a brownie-nak is. Ma kipróbáltam, klasszisokkal jobb volt mint a múlt heti, elfogyott, de nem lesz a család kedvence. Azért megnyugodtam, hogy nem én vagyok béna, tudok brownie-t sütni csak mi más tipusú sütiket jobban szeretünk.

Ádám tegnap anyunál volt, ott is aludt, ment távolsági busszal (ez nálunk mindig nagy esemény), szedett diót, elmutogatta, hogy fölmászott az emeletre. Ennél többet nem nagyon sikerült kiszedni belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése