2010. szeptember 11., szombat

2010.09.11./2.

Ádám mai aranyköpései:

Reggelije ma két pohár tej és talán három szem csokis golyó volt, utána mutatta, hogy dudorodik a pizsifölsője.

- Kiháhik a haham. (kilátszik a hasam)

Nézi az esti híradót, benne az F1 tudósítás:

- Humaer megi van a tévébe, a híradóba! (Schumacher) - lelkendezik, délután apával együtt nézték az időmérőt ezek szerint figyelte is. Még néhány szóval kommentálta a tudósítást és mintha Alonso nevét is említette volna de ebben nem vagyok biztos.


Holnap tartjuk Ádám névnapját, ma egy új receptet próbáltam ki. Nem szeretek vendégeket kísérleti sütivel várni de ez annnnnyira piszkálta a csőröm, ki kellett próbálnom. A nagy lelkesedés hamar megtorpant, mert olyan amatőr hibát követtem el amit soha még kezdő koromba se. Szerencsére volt itthon elég anyag nekiugrottam mégegyszer. Amíg a fő süti sült, addig előkotortam egy régi csokis muffin receptemet és kiderült az elrontott alap pont megfelelő hozzá és ráadásul a többi hozzávaló is a hűtőbe lapul. Egyedül a lekvárt mértem szűken, mert csak anyósom fantasztikus kajszi lekvárja van itthon, az pedig olyan finom, hogy vétek sütibe elpocsékolni. Így mellék vágányon megörvendeztettem a fiúkat egy kis csokis muffinnal, rögtön dupla adaggal, mert az eredeti rontott alap így adta ki. A fő süti is elkészült már a hűtőben várja a holnapot, így előzetesben ígéretes képet mutat remélem finom lesz.

1 megjegyzés: