2010. szeptember 17., péntek

2010.09.17.

Ádám ma reggel azzal kelt, hogy ma is kirándulni akar, a zuhogó eső sem zavarta. Próbáltam finoman győzködni, hogy majd máskor is mennek (jövő hónapra tervbe van egy vonatos szigetvári kirándulás) de ő egész reggel kitartott. Fogalmam sincs az óvónők, hogy szerelték le.

Reggel volt egy kis balesetünk, mindössze annyi történt, hogy Ádám nem indult el időbe és pár csöpp lett az alsóján. De azért kikurékolt a fürdőből:

- Anya beisiltem! (bepisiltem) - Miki pedig gyorsan továbbította az infót hátha nem hallottam, vagy a szomszéd lemaradt a mai reggel szenzációjáról:

- Anya Ádá silt. (bepisilt) - mindezt olyan kis árulkodós hangsúllyal.

Amíg ettek bepakoltam julist, Ádám felfedezi a tegnai sütéshez használt eszközöket:

- Anya ma is lesz hüti? (süti) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése