2010. szeptember 2., csütörtök

2010.09.02.

Miki ma hamarabb végzett a reggelivel mint Ádám, ne unatkozzon (együtt szoktunk fogat mosni) kapott egy sütit amit rövid idő alatt morzsáira szedett és leszórt. Előszedtem a seprűt, már majdnem nekiálltam, mikor Ádám fölpattant és kivette a kezemből:

- Anya é söpök! (én söprök)

- Tessék, söpörhetsz. ( fúj, fúj gyerekmunka, ha nem muszály kerülöm a hajolást) - nagyon szépen felsöpört.

- Ügyes vagy! - Miki az egészet páholyból, az etetőszékből szemlélte.

- Miki nado ügyehe nézel enge! (nagyon ügyesen nézel engem) - mondta Ádám közben elvitte a szemeteshez kiborítani a lapátot. Mindenkit meg lehet valamiért dícsérni :-)))

A mókás jelenet után jött a fekete leves:

- É ma obiba aszo! (oviba alszok)

- Ádám majd a jövő héten alszol ott.

- De é ma aszo obiba! Apa jö éte! (ma alszok oviba, apa jön értem) - és hihetetlen visításba kezdett.  Akárhogy próbáltam győzködni csak olaj volt a tűzre. Kezdtem gondolkodni, hogy megadom magam és tényleg ott alhat (nekem is egyszerűbb úgy az életem) de holnap ovi helyett a messzi mamához megy, egy napra nem volt kedvem előkotorni az ágyneműt, pizsit és társait. A téma mellőzését választottam és elmentünk fogat mosni, majd folytattuk a reggelt a hazajövetel témát kerültük.

Dicsekszem! Az ovi nagyon szuper programokat szervezett egész karácsonyig, lesz két kirándulás, szüreti mulatság, Márton nap, adventi készülődés és természetesen a karácsonyi műsor. Ami a legjobb az egészben, hogy a kirándulásokon kívül minden programon részt vehetnek a szülők is, már alig várom!

Ovi után kis kerülővel jöttünk haza, Miki talált egy vadgesztenyét, a burka nem nyílt ki de a tüskéi már lekoptak. Nagyon beleszeretett, az különösen tetszett neki mikor belerúgtam. Nagy kacagással szaladt utána én meg örültem, hogy haladunk is :-D Annyira megtetszett neki, hogy feltétlen haza kellett hoznunk, azt hittem Leó majd játszik vele, a guruló dolgokra még néha ráveti magát de ez a gesztenye még nem csigázta föl. Talán majd amikor azt hiszi nem látja senki :-D

1 megjegyzés:

  1. De jók ezek a programok! Holnap Én is kikérdezem az Óvónőket, hogy itt mik lesznek???

    VálaszTörlés