2010. szeptember 12., vasárnap

2010.09.12.

Van egy reklám, célcsoport: gyerekek, termék: műhörcsög mindenféle elképzelhető és elképzelhetetlen kiegészítővel (egy vagyonért). Miki reggel megbabonázva nézi:

- Éni kéek zuzu! (én is kérek zuzut)

Ez volt az első alkalom, hogy valami lekötötte a tévében, általában fontosabb dolgai vannak, vagy kapcsolgatja (azt de uuutálom).

A mai nap fő programja Ádám névnapi zsúrja volt. A kísérleti sütim (bounty torta) vegyes sikert aratott, a gyerekek főleg csak megpiszkálták, a férjemnek száraz volt a krém, nekem ízlett. Mivel nem túl bonyolult, cserébe látványos már van pár variációm, hogy a krém is megfelelő állagú legyen.

Ha lúd legyen kövér. Kedvem támadt kísérletezni még egy recept szerűséggel, ezt még a pék kollégától lestem el. Fokhagymás lepény sonkával töltve, ennek igen nagy sikere volt! Kis kuktáim már automatikusan kértek tésztát, amiből kis zsömléket formáztak és képzeljétek most nem ették meg nyersen, így ki is sütöttem. A lepényhez kínáltam a házi készítésű kechup-omból, teli találat :-)

Elég az önfényezésből, íme az ünnepelt, az ajándékok látványos része az autók. Egy betonkeverő, egy busz és a csúcs a kukásautó (kocsiszemét Ádámnyelven). Némi visítozás után sikerült elrendezni ki melyikkel játszik. Ádám kapott még pénzt ezt terv szerint holnap elcserélem pár vagány ruhadarabra.

Nem szorosan idetartozó de nekünk nagy lépés: Miki megtanult orrot fújni. Ez egy igen hasznos tudás (utálok orrot szívni) valamint nagyon mókás látvány ahogy a térdig érő (jól van na valamivel magasabb) gyermek teljes erejéből fúj :-)

3 megjegyzés:

  1. Gratulálok Mikinek!
    Ádámnak nagyon boldog névnapot (kicsit megkésve)!!!
    A lepény recept KELL nekem! De meg is sütheted nekem... :)
    Puszi! E.

    VálaszTörlés
  2. Nagy gratula a nagyfiúnak!:) Én sem szeretem az orrszívást...

    VálaszTörlés