2010. szeptember 4., szombat

2010.09.04

Miki folyamatosan fecseg és új szavakat gyakorol, ami tetszik neki azt felveszi állandó használatra. Mesekönyvben mutogat az állatokra:

- Ez mi?

- Viziló. - aztán én mutatok valamire.

- Ez mi?

- Kuha! - és egy fókára mutat.

- Az fóka. - várom, hogy kimondja, szokta.

- Étem! (értem) - és ezzel elintézte. Most ez a kedvenc a szava.

Ádám tegnap elment messzi mamához wellness hétvégére. Reggel már 6-kor kelt a kis csapat, reggeli, stb elintézése után irány a bolt. Lecsót akartam főzni csak paprika nem volt hozzá, felöltöztünk, átcammogtunk, szinte mi nyitottuk reggel 7-kor a boltot, de legalább kaptunk szépséges akciós paprikát. Itthon gyors ebédfőzés, közben igyekeztem összepakolni Ádámnak. Mire minden kész lett messzi mama is megérkezett.

Miki ma reggel:

Nagy áhitattal az utolsó csöpp kakaóvá vált tejet nyalogatja a tányérból.

- Kérsz még?

- Nem.

- Biztos?

- Nem. (imádom a határozott pasikat) - megpróbálom másként.

- Elég volt?

- Ige, megette. - és a kezembe nyomja a tányért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése