2010. szeptember 4., szombat

2010.09.04./2.

Igazán szuper délutánunk volt. Kakaós csigát sütöttem, Miki lelkesen segített. Kicsit félve, hogy rögtön megeszi, adtam neki egy kis tésztát, beültettem az etetőszékbe és vártam a fejleményeket. Én csodálkoztam a legjobban mikor lelkesen gyurmázni kezdett vele. Persze a csoda csak 10 percig tartott de én addig végeztem a csigával :-D

Neki gyürkőzött

Lelkesen gyúrt

Büszkén mutatta a végeredményt

A jutalom pedig a kakaós csiga

Amíg ez zajlott apa porszívót szerelt. Elsőszülött szemem fénye beledobott két kisautót és egy alkarészt. Szinte az egészet szét kellett kapni, hogy ki tudja belőle pecázni. Apa kitartóan küzdött és az ötödik nekifutásra sikerült összeszerelni is a gépet.

Ennyire szét kellett szedni.

Mindezen események aláfestéseként az egyik beszólós szomszéd egész délután kaplapált. Oké most ér rá, dolga van, végül is a tegnap hazahozott újszülöttje mellett úgy kopácsol ahogy akar. De mikor este fél 8-kor nekiállt fúrni azt már nagyon untam. Ráadásul a fúrónak isssssszonyú beteg hangja volt, mintha erőltetné, vagy a gép az utolsókat rúgná. Juj de szurkoltam, hogy lehelje ki a lelkét a fúró! De kibírta a dög, 8 után végre abbahagyta a barkácsolást. Ha még egyszer mer szólni a fiúk hangoskodása miatt, nem teszi zsebbre amit tőlem kap! Én a fiúkat nem tudom kikapcsolni, de ne akarja megmagyarázni, hogy szombat este 8-kor halaszthatatlan fúrnivalója volt!

Emlékeztek még a gesztenyére amit pár napja hoztunk haza Mikivel? Leó hajnalban megtalálta és nagyot focizott vele. Kicsit féltem felébreszti vele apát, ha ilyesmire ébred, jobb nem kerülni a szeme elé. De Leó már rohamosan lustul, pár perc alatt elfáradt, így a mókának is vége lett. Maradt a szomszéd kutya ugatása, nehogy éjszakai műsor nélkül maradjak. Igen, az egyik családiházba költözött egy új kutya aki nagyon szeret éjszaka ugatni, képes akár 1,5 órán keresztül is. Ma hajnalban kétszer fél órás volt a műsor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése