2010. szeptember 5., vasárnap

2010.09.05.

Egy hónappal ezelőtt kísérleteztünk a bilizéssel de feladtuk. Pontosabban annyi eredmény van, hogy minden este fürdés előtt magától a bilire ül és szinte mindig bele is pisil. Ezt aztán nagy örömmel és tapsviharral jutalmazzuk, Ádám nagyon ügyesen segít az újjongásba, Miki pedig elrohan apának is elmesélni. Szóval lehet mondani, hogy ez az esti egy alkalom biztonságosan működik. Tegnap gondoltam egy merészet, hogy esetleg meg kéne próbálnom a klasszikus, "gyere pisilni" módszert és időnként ráültetni. Kivételesen bugyipelust vettem így a vetkőzés is egyszerűbb. Ma reggel megkérdeztem a kis mókust:

- Miki szólsz ha pisilni kell?

- Nem.

Elég egyértelmű válasz. Elbizonytalanított. Valamint mikor Ádámmal biliztünk, akkor sem jött be a folyamatos kérdezgetős, győzködős "gyere csücsülj rá a bilire" dolog. Ha békén hagytam, egész nap önállóan, balesetmentesen használta a bilit. De ha kérdezgettem, folyton mellé pisilt. Arra jutottam nem leszek telhetetlen, örülök az esti pisiknek, a többi meg majd alakul, egyszer mindenki szobatiszta lesz :-)

Mikor Ádám kicsi volt, azt hittem ő a sajtkukac a családban de nem. Miki sokkal-sokkal-sokkal izgágább. Menni még nem tudott de fölmászott bármire amibe csak meg tudott kapaszkodni. Már akkor kinéztem neki a testhez álló sportot: falmászás. De újabban a szertornát is esélyesnek látom, gyűrű, ló, vagy az a rúdon lógaszkodós, hintázós (bocs nem tudom mi a neve). Ezekben lehet fölfelé kapaszkodni és sokat mozogni, Mikinek ez fekszik. Ma megmutatta, milyen jól tud az emeletes ágyon lógaszkodni és hintázni. A mutatványhoz énekelt is:

- Hita-pajita ... (ezt egész nyáron gyakorolta ha hinta került a feneke alá, arra a 3 percre amíg bent tartózkodott)

Tudom nem kéne hagynom de az ő súlyát még elbírja az ágy, azonkívül apa rutinosan a falhoz is rögzítette :-D Azért majd rövid időn belül be fogunk szerezni egy ajtófélfára rögzített rudat és lógaszkodhatnak kedvükre a pelyhesek, had legyen jó kis kockahasuk :-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése